خانه » شهدای ورامین » پیام ها و نامه ها » نامه های زیبای شهید احمد امامی امین

نامه های زیبای شهید احمد امامی امین

شهید احمد امامی امین

بسم الله الرحمن الرحیم

خدمت خانواده عزیزم سلام

 امیدوارم که حالتان خوب باشد امیدوارم که در پناه امام زمان (عج) باشید و همیشه پیرو خط رهبر و پوینده راه شهیدان انقلاب و جنگ باشید . امیدوارم همیشه نیرویی مفید برای حزب الله باشید  انشاءالله

 اگر از احوالات این فرزند کوچکتان خواهان باشید بحمدالله خوب هستم و هیچگونه نگرانی نیست به جز دوری شما که امیدوارم به این زودی زودی دیدارها تازه گردد .

 خدمت پدر عزیزم سلام می رسانم و موفقیت و بهروزی ایشان را از خداوند تبارک و تعالی خواهان هستم .

باری خدمت مادرعزیزم سلام می رسانم امیدوارم که همیشه پیروز و موفق باشد.

خدمت خواهران و برادرانم محمود و محمد سلام می رسانم و امیدوارم که موفق باشند .

مامان به محمد بگو درسش را حسابی بخواند مبادا لحظه ای در درس غفلت کند تا بتواند در آینده نیرویی مفید برای حزب الله باشد که غفلت در درس  خیانتی است به خون شهداء و ملت حزب الله . و من هم اگر انشاءلله از جبهه برگشتم سعی می کنم آنقدر درس بخوانم تا بتوانم آن مقداری که عقب مانده ام جبران کنم و بتوانم در آینده سربازی برای امام زمان (عج) و خدمت گزاری برای ملت و خانواده ام باشم .

 خدمت تمام فامیل از کوچک و بزرگ سلام برسانید .

 موفقیت و پیروزی همگان را از خداوند تبارک و تعالی خواهانم .دیگر از این بیشتر وقت گرانبهایتان را نمی گیرم  خداوند یار و نگهدار همه شماباشد .

فرزند کوچکتان احمد

 ———————————————————

بسم الله الرحمن الرحیم

 من طلبنی وجدنی و من وجدنی عرفنی و من عرفنی احبنی و من احبنی عشقنی و من عشقنی عشقته و من عشقته قتلته و من قتلته فعلی دینه و من علی دینه فانی دینه

آن کس که مرا طلب کند می یابد و آن کس که مرا یافت می شناسد و آن کس که مرا شناخت دوستم میدارد و آن کس که دوستم داشت به من عشق می ورزد و آن کس که به من عشق ورزید من نیز عاشق او می شوم و هر کس که من عاشق او شوم او را می کشم و آن کس را که من بکشم خونبهایش بر من واجب است پس من خونبهایش هستم .

بنام یگانه منجی بشریت حضرت مهدی صاحب الزمان ، با درود و سلام به رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران و با سلام و درود به روان پاک شهدای عزیزمان و با سلام و درود بر امت شهید پرور ایران و با سلام و درود بر خانواده عزیزم که توانسته اند هدیه ای در راه خدا و برای اسلام اهداء کنند و با سلام خدمت پدر عزیزم . امیدوارم که همیشه در زندگی هدفتان در راه پیشبرد اسلام عزیز ودر راه خدای متعال باشد . پدر عزیزم خوشحال باش که ثمره عمرت شهیدی در راه خدا بوده است و توانسته ای فرزندت را به راه خدا اعطا نمایی و در روز قیامت در پیش انبیاء روسفیدی و در پیش خداوند می توانی بگویی : خدایا در راه تو فرزندم را دادم . پدرم حال در سنگر نشسته ام اما در آینده ای نزدیک برای ضربه زدن به دشمن آماده می شویم . از شما می خواهم که مرا حلال نمایی . با سلام خدمت مادر عزیزم امیدوارم که در راه اسلام و در راه خداوند قدم بردارید و شاد و موفق باشید . مادر عزیزم چکیده عمر شما و پدر عزیزم یک شهید در راه خدا بوده است و این حاصل بیدارماندن شما در شب سخت و دشوار بر بالینم می باشد . مادرم به خدا قسم زبانم گویای این زحمات نیست  از شما می خواهم که در شهادتم نگریید. اگر خواستید گریه کنید برای امام حسین علیه السلام گریه کنید برای آنان گریه کنید که پدر ، خواهر ، مادر ، برادر  نداشتند و برای یتیمان شهدا گریه کنید .

حال روی سخنم با خواهرانم :شاید زمانی که وصیت نامه من به دست شما برسد ، من شهید شده باشم . از شما می خواهم که درسهایتان را بخوانید در شهادتم گریه نکنید و حجاب خود را بطور کامل حفظ کنید زیرا حجاب زن کوبنده تر از خون هر شهید است.

حال سخنی با برادرانم محمود و محمد . شما برادرانم همیشه سعی کنید که الگویی برای جامعه باشید و در درس کوشش فراوان نمایید تا این سنگرهای مقاومت را به دست دشمن نیافتد محمود جان به شما قول داده بودم که شما را به جبهه ببرم خوشبختانه لحظه موعود فرا رسید امیدوارم بتوانی سلاح برزمین افتاده برادرت را بر دوش بگیری .

 سخنی با امت حزب الله :

برادران و خواهرانم شما با وحدت کلمه همکاری خود را ادامه دهید و با وحدت تمام در مقابل ابرقدرتها بایستید و انشاءالله جنگ نظامی با عراق و جنگ اقتصادی تمام خواهد شد و جنگ با اسرائیل شروع خواهد شد و بیت المقدس را آزاد خواهید ساخت امام را تنها نگذارید و در نماز جمعه و جماعت شرکت کنید و جبهه ها را خالی نکنید پشتیبان ولایت فقیه باشید به امید پیروزی و موفقیت همه شما و فتح کربلا و قدس .

فرزند کوچکتان احمد امامی 

منبع : لاله های سجاد

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.