خانه » شهدای ورامین » پیام ها و نامه ها » نامه های شهید مرتضی رحیمی

نامه های شهید مرتضی رحیمی

 http://dlnew.ir/varamincity.com/tasavir/shohada/tasavir-shohadaye-varamin/shahid-morteza-rahimi%20(1).JPG

 بسم اله الرحمن الرحیم

با درود و سلام به روان پاک شهدای فضیلت و کرامت از هابیلیان تا بهشتی ها  و سلام به رهبر کبیر و مقدس جمهوری اسلامی ایران امام خمینی

نوشتن نامه فرصتی را نصیب بنده نمود تا نصایحی را بیان کنم :

سلام بر پدر و مادر و برادران گرامی سلام به همه اقوام و خویشاوندان و دوستان در آغاز از اینکه با عده ای برادران و اقوام فرصت خداحافظی پیدا نکردم پوزش می طلبم از جانب اینجانب از همه آنها عذر خواهی نموده و سلام گرم بنده را به آنها برسانید و اما بعد فراموش نکنید ما به شهری پا گذاشته ایم که نوامیس ما را بعد از تجاوزها و بی حرمتی ها زنده بگور کرده اند و آثار شکنجه ها در وجود دختران و پسران معصوم بوضوح می توان دید . اینجا شهر خراب آباد از بمبارانهای دشمن اسلام و دین خداست . مردم این شهر حیرت زده و ماتم گرفته به یاد اعمال وحشیانه دشمن که می افتند دندانها را بر هم می فشارند و بدون کوچکترین تزلزل و ترس بلکه با کمال افتخار و سعادت می جنگند و فریاد الله اکبر سر می دهند . آیا می شود با وجود هزاران ناراحتی دیگر در کنج خانه عبوث و غم زده به کناری خیزیم و دَم فرو بندیم نه هرگز … میدانم ناراحت و غمگین هستید اما بدانید اینجا بهشت است چه از نظر مادی ( غذا و لباس و …) چه از نظر امور مهم معنوی ( نمازهاو دعاها … )  از شما می خواهم که غیبت نکنید و با همه با روی خوش و باز ملاقات کنید و مهمتر اینکه همیشه به مسجد بروید و نماز جماعت را فراموش نکنید و دست از حرفهای زشت بردارید.

 خیالتان راحت باشد و چونکه ما در اینجا شادیم ما اکنون در پادگاه اسلام آباد هستیم .چون قبلاً آموزش دیده بودیم اینجا هم بعد از مدتی آموزش عازم جبهه ها خواهیم شد تابعثیان کافر را نابود ساخته و هدیه ای برای آمریکا و صدام بفرستیم .

پدر و مادر عزیزم اینجانب به شما سفارش می کنم مبادا نزد کسی با ناراحتی بگویید فرزندم رفته و ما غمگینیم نه یادتان باشد من هرگز از دیگران عزیزتر نیستم و نبوده ام مخصوصاً و حتماً وقتی به مادرشهیدان قبادی رسیدید باید او را تسلی دهید و با روی خوش به مادران و خواهران شهدا نظر کنید مبادا از کنار آنها غمگین بگذرید و سربه زیر افکنده باشید نه، زیرا در آنوقت آنها فکر می کنند که حتماً من عزیزتر از فرزندان آنهابوده ام .

اگر نرویم گناه کاریم و در آخرت رو سیاه . به لطف خدا اینجا هوایی گرم و آرام دارد با وجود آنکه برفها هنوز آب نشده اند اما هوا خیلی خوب است

به همسایگان و دوستان بگویید اگر نتوانستم از آنها طلب حلالیت کنم شرم دارم و سلام گرم خویش را نثار وجود عزیز آنها می کنم.

 همه ما باید اول بعد از ایوب علیه السلام از بهروز قبادی درس صبر بیاموزیم واقعاً ایشان فردی صابر و مستحکم هستند  .

انشاءالله باردیگر وقتی قصر شیرین را آزاد کردیم نامه می فرستم .

خدا یار و نگهدار همه شما باد.

۶۱/۱/۱۰

————————————————–

 بسم الله الرحمن الرحیم

با درود و سلام بیکران بر رهبر کبیر و امت شهید پرور ایران و حمد و سپاس خدای متعال بیانات خود را آغاز می کنم

 پدر و مادر و همه عزیزان و دوستان و خویشان این لحظات حساس تاریخ آزمایشی عظیم برای اتمام حجت خدا و با بندگان خویش است ای اهل دنیا و همه اعصار گذشته و آینده بیایید و ببینید فریاد مظلومانه حسین زمان ما را که چگونه فرزندانش مصطفی  و بهشتی ها را به سبب داشتن زبان گویای حق به شهادت میرسانند وای بر آنان که بشنوند و خود را به نادانی بزنند .

 ای کفار ستم پیش زمانی مرگ شما فرا خواهد رسید آنگاه ندامت و پشیمانی سودی ندارد .

خدمت مادر عزیز و مهربان و پدر گرامی خویش سلام گرم و پر محبتی را عرضه می دارم به برادر و دوستان کوچک خود می گویم که وظیفه ایشان  درس خواندن است و کوشش در راه بدست آوردن فهم مسائل اسلامی ، اطاعت از فرمان پدر و مادر و شرکت درنمازهای جماعت و دعا و جلسات قرآن  اما مصطفی فراموش نکند که مادرم را تنها نگذارد .

————————————————–

منبع : لاله های سجاد

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.