خانه » شهدای ورامین » زندگی نامه » زندگی نامه شهید حسین آقاجمالی

زندگی نامه شهید حسین آقاجمالی

بسم الله الرحمن الرحیم

محمد رضا در کارخانه قند شیروان یکی از شهرستان های مشهد در سال ۱۳۴۶ چشم به جهان گشود . بعد از اتمام دوره ابتدایی به ورامین مهاجرت کردند . کلاس اول راهنمایی را در مدرسه شهید رجایی شروع کرد . در همان زمان بود که پدرش را از دست داد .

در راهپیمایی ها با اراده مصمم شرکت می کرد . محمد به علت مریضی مادرش و به خاطر اینکه حالا دیگر بزرگ خانواده بود  دودل بود که به جبهه برود یا اینکه خانواده را سر پرستی کند . عاشق بسیج ونهادهای انقلابی بود . در مسجد محل فعالیت می کرد و مسئولیت هایی هم داشت . شبها پست می داد .در مسجد همیشه حضور داشت مداح مسجد هم بود .

اولین بار به سنندج اعزام شد . در جریان درگیریها چیزی نمانده بود که اسیر شود اما با شجاعت تمام خود را به نیروهای خودی می رساند .

مدت حضور در جبهه اش تمام شد و به خانه برگشت مادرش بسیار مریض بود و به این خاطر چند ماهی به جبهه نرفت . اما طاقت نیاورد و در تاریخ ۱۰/۱۱/۶۴ دوباره به جبهه برگشت . و همراه با چند شهید که خود جنازه های آنهارا از بالای کوه آورده بود به مرخصی امد . بعد از اتمام مرخصی دوباره به جبهه برگشت .در حمله ای در فکه به شهادت رسید اما جنازه اش ۲۵ روز در زیر آتش مانده بود . همانطور که خودش می خواست و می گفت می خواهم جنازه ام انقدر بر زمین بماند که تمام گناهانم پاک شود.

پیکر پاکش در حسین رضای ورامین به خاک سپرده شده است.

روحش شاد و راهش پر رهرو باد

———————————————–

تهیه شده توسط بسیجیان پایگاه شهید محراب مدنی و نمازگزاران مسجد مهدیه کارخانه قند

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.