خانه » اخبار و رویدادها » مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره ورزش و جوانان ورامین

مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره ورزش و جوانان ورامین

طی حکمی از سوی وهاب فرهمند مشاور وزیر و مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، محسن حسینی به‌ عنوان رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین منصوب شد.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از فارس در مراسمی که با حضور محمدنقی کلانتری معاون توسعه و منابع سرمایه انسانی و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران برگزار شد، حسینی به حاضران معرفی و از زحمات مصطفی زاهدی رئیس پیشین اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین تقدیر به‌عمل آمد.

کلانتری در این مراسم ضمن تشکر از زاهدی، به خدمات ارزنده وی اشاره داشت و گفت: خدمات زاهدی در طول مسئولیت وی از کسی پوشیده نیست و فعالیت اداره ورزش طی سالیان متمادی نشان دهنده پیشرفت آن در سطح منطقه بوده است.

معاون توسعه و منابع سرمایه انسانی و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران افزود: پیشرفت سرانه فضای ورزشی و حرکت رو به جلوی ورزش در ورامین نشان از توانمندی زاهدی داشت که توانست با استفاده از تجربیات خود ورزش را به سوی تعالی هدایت کند.

وی در ادامه با اشاره به حضور حسینی در راس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین بیان کرد: با توجه به توانمندی رئیس جدید و تجارب کسب شده وی در طول خدمت به ورزش کشور، اداره کل را بر آن داشت تا این مسئول خدمت گذار را به ورزش ورامین معرفی کند.

کلانتری اذعان داشت: حضور حسینی در ورزش ورامین منجر به ارتقای آن در منطقه خواهد شد، چراکه تجربیات وی در طول مدیرت در شهرستان‌های اسلامشهر و شهرری راه را برای پیاده کردن برنامه‌های آتی و پیش رو هموار خواهد کرد.

در ادامه این مراسم زاهدی با تقدیر از همکاران خود در طول  تصدی مسئولیت ورزش ورامین خاطرنشان کرد: این اداره با حضور همکاران توانمند توانست به آنچه که مدنظر است دست یابد و امیدواریم این روند توسط رئیس جدید ادامه پیدا کند.

وی اظهار کرد: تمام تلاشم را کردم تا ورزش را به سمت و سوی پیشرفت سوق دهم که این امر به لطف خدا حاصل شد.

رییس جدید اداره ورزش نیز در ادامه عنوان کرد: خوشحالم که در جمع مردم خوب ورامین قرار گرفته‌ام و امیدوارم این حضور منجر به ارتقای ورزش منطقه شود.

حسینی ادامه داد: با توجه به شناختی که از این منطقه دارم و وجود پتانسیل ورزشی قطع به یقین به آنچه که مدنظر  است، دست خواهیم یافت.

وی خاطرنشان کرد: با همکاری دیگر پرسنل اداره، برنامه‌های گذشته و پیش رو را به سر منزل مقصود خواهیم رساند و یکی از اهدافمان معرفی قهرمانان ورزشی به کشور خواهد بود.

علیرضا فرجی مدیر  روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین در این مراسم به نمایندگی از پرسنل از زحمات زاهدی به جهت خدمت رسانی به مردم تقدیر کرد و شمه‌ای از عملکرد اداره را برای حاضران توصیف کرد.

وی سپس حضور حسینی رئیس جدید را خیر مقدم گفت و اظهار امیدواری کرد با وجود فرد باتجربه و کار بلد رئیس اسبق اداره‌های ورزش و جوانان شهرستان‌های ری و اسلامشهر ورزش ورامین به آنچه که در خور شان است، دست یابد.

این گزارش حاکی است در پایان مراسم، حکم انتصاب حسینی توسط معاون توسعه و منابع سرمایه انسانی و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران به وی اهدا شد.

۲ نظر

  1. http://varamin42.persianblog.ir/
    بعداز یک سال رایزنی نقوی(نماینده مردم ورامین) رئیس اداره ورزش وجوانان تغییرکرد

  2. خوشحالیم که گامی دیگر در جهت موج بیداری و تحول در شهرستان برداشته شد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.