خانه » اخبار و رویدادها » یادواره شهدای تخریبچی در سالن شهدای هفتم تیر قرچک برگزار شد

یادواره شهدای تخریبچی در سالن شهدای هفتم تیر قرچک برگزار شد

به گزارش ورامین سیتی ، شب گذشته چهارمین یادواره تخصصی شهدای تخریبچی و غواص در قرچک ( زادگاه فرمانده شجاع تخریب ، شهید حسین ایرلو ) برگزار گردید . این مراسم با حضور با شکوه خانواده معظم شهدا ، اقشار مختلف مردم و جمعی از مسئولین پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در سالن شهدای هفتم تیر قرچک برگزار شد .

در این برنامه که حدود سه ساعت به طول انجامید ، برنامه های مختلفی از جمله پخش کلیپ ، خواندن تواشیح توسط جانبازان ، خواندن سرود توسط گروه سرود ولایت قم ، اجرای نمایش و شبیه سازی برخی صحنه های دفاع مقدس ، خاطره گویی برخی همرزمان شهید ایرلو و یادگاران و جانبازان دفاع مقدس ( سردار جعفر جهروتی ، سردار احمد پاریاب و … ) اجرا گردید . همچنین در انتهای مراسم نیز ، حسین کشتکار خواننده بوشهری ، شعر معروف” منم سرگشته حیرانت ای دوست … ” را به اجرا گذاشت .

لازم به ذکر است مانور تخصصی تخریب با حضور یادگاران ارزشمند دوران دفاع مقدس ، امشب و فردا شب در منطقه اقبالیه انجام می شود.

۲ نظر

  1. سلام/ در مراسم فوق فقط ۳نفر از بچه محله‌های حسین که در زمان جنگ با ایشان رفیق بودند حضور داشتند: حبیب که بخشدار شده ، علی و جواد که دامادهای خانواده این شهید هستند. واقعا غیر از بچه‌های خون گرم شیراز و بوشهر جا نداشت از خانواده شهدا و ایثارگرانی که در قرچک هستند (و با این شهید دوست و همسنگر بودند) دعوت می‌شد تا در این برنامه‌ حضور یابند؟!

  2. سلام وخسته نباشی به بچه های زحمتکش قرچک_من عکس وفیلم چهارمین یادواره شهدای تخریبچی در سالن شهدای هفتم تیر قرچک که بجه های شیراز و بوشهر حضور داشتن رو میخوام ممنون میشم به ایمیلم ارسال کنین.
    ممنون از زحماتی که برا ما کشیدین منم اونجا حضور داشتم متاسفانه نتونستم عکس وفیلم برا یادگاری بگیرم.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.