خانه » اخبار و رویدادها » بهره برداری از استادیوم ۵ هزار نفری ورامین

بهره برداری از استادیوم ۵ هزار نفری ورامین

رئیس اداره ورزش و جوانان ورامین خبر داد

مصطفی زاهدی گفت: ساخت استادیوم ۵ هزار نفری شهرستان ورامین به مساحت ۵۰ هزار متر مربع با همکاری فرمانداری که در ساخت این مجموعه نقشی بی بدیل داشته است، در حال بهره برداری است.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از فارس ساعاتی پیش جلسه شورای اداری شهرستان ورامین با حضور محسن ترکی معاون برنامه ریزی استاندار تهران، محسن منصوری فرماندار شهرستان ورامین و دیگر مدیران ادارات و نهادهای شهرستان برگزار شد.
مصطفی زاهدی پیشرفت ورزش ورامین در دولت نهم و دهم را چشمگیر توصیف کرد و اظهار داشت: مسئولان و شهروندان شاهد پیشرفت روزافزون ورزش شهرستان ورامین هستند و همین امر جوانان بسیاری را به ورزش علاقمند کرده است.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین افزایش پایگاه های قهرمانی و همگانی و همچنین افزایش سرانه فضای ورزشی را به عنوان مهم ترین کارکرد اداره مربوطه در طول عمر دولت اصولگرا عنوان کرد.
دبیر ورزش شورای اداری شهرستان، افزایش سرانه فضای ورزشی از ۵/۵ به ۱۸ سانت را عملکردی بی بدیل توصیف کرد که این امر موجب شده شهرستان ورامین از بسیاری شهرستان ها و حتی استان های کشور پیشی بگیرد.
وی یادآور شد: علی رغم پیشرفت در سرانه فضای ورزشی این رقم با استانداردهای پیش بینی شده فاصله بسیاری دارد.
زاهدی خاطرنشان کرد: ورامین تا سال ۸۷ تنها دارای چند مجموعه ورزشی بوده که به واسطه تلاش های مسئولان مربوطه این عدد با ساخت سالن ها و اماکن ورزشی در راستای قهرمان پروری رشد خوبی داشته است.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین همچنین ساخت استادیوم ۵ هزار نفری ورامین به مساحت ۵۰ هزار متر مربع با همکاری فرمانداری که در تحویل زمین، شناسایی پیمانکار و تجهیز کارگاه این مجموعه نقشی بی بدیل داشته است را از دیگر اقدامات یاد شده برشمرد.
وی تاکید کرد: این مجموعه با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان ساخته خواهد شد.
زاهدی ادامه داد: در نظر گرفتن مکان های ورزشی در روستاها موجب شد علاوه بر استجابت خواسته اهالی کشف استعدادهای ورزشی نیز به صورت محسوس قابل درک باشد.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین در ادامه افزایش ۳ برابری بودجه ورزش ورامین توسط فرماندار را نشان دهنده اهمیت مسئولان به این امر دانست که باعث شکوفایی و رونق آن می شود.
وی خریداری امتیاز لیگ برتر والیبال با نام متین وارنا به سرمربیگری مصطفی کارخانه که از مربیان نام آشنای کشورمان است و حضور بازیکنان مطرح و ملی پوش که به همت مجموعه فرمانداری ورامین و بخش خصوصی شکل گرفته است را در جلسه شورای اداری به حاضران مژده داد و این حضور را نویدبخش رونق ورزش در منطقه عنوان کرد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.