خانه » اخبار و رویدادها » زاهدی : همه هدف ما تحقق مطالبه رهبری از روابط عمومی هاست

زاهدی : همه هدف ما تحقق مطالبه رهبری از روابط عمومی هاست

صبح پنجشنبه ۹۱/۶/۹ اعضای هیأت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی ادارات شهرستان ورامین میهمان روابط عمومی های هلال احمر و بهزیستی بودند.
به گزارش ورامین سیتی و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان ورامین: در ابتدای این دیدار که هشتمین بازدید هیأت رئیسه از دفاتر روابط عمومی ادارات برگزار شد اعضای هیأت رئیسه با حضور در دفتر ریاست هلال احمر با معاونت و مدیر روابط عمومی این اداره به بحث و تبادل نظر پرداختند.
سید محمد زاهدی مدیر روابط عمومی فرمانداری ورامین در این نشست صمیمی ضمن تقدیر از زحمات اردستانی مدیر روابط عمومی هلال احمر گفت: رسالت بزرگی بر دوش همه مدیران روابط عمومی ادارات و نهادها قرار دارد. دو رسالت که هر کدام به نوبه خود تکلیفی بر دوش همه ما گذاشته. اول آن که خدمات و اقدامات خوبی که در دولت و در دستگاه های اجرایی انجام می شود را به گوش مردم برسانیم و دیگری آن که مسائل و مشکلات مردم را به مسؤولین منتقل نماییم.

 وی با تأکید بر استفاده از ظرایف هنری جهت انتقال خدمات دولت به مردم افزود: به فرمایش حضرت آقا در جنگ نرم -که بخشی از حوزه های فعالیت روابط عمومی هاست- باید هنر را تمام عیار به صحنه آورد و با همین ابزار هنری و ابزارهای دیگری که می توان در این راه به اختیار گرفت وظایف و تکالیف محوله به روابط عمومی که به نوعی پیشانی یک اداره و یا یک نهاد است را انجام داد.
زاهدی تصریح کرد: هدف ما تحقق مطالبه رهبری از روابط عمومی هاست. همیشه مطالبه امام خامنه ای (مدظله العالی) از روابط عمومی های حوزه های مختلف این بوده و هست که فعالانه خدمات دولت را به گوش مردم برسانند و باید غایت هدف همه ما اطاعت و اجابت امر حضرت آقا باشد.
در ادامه بذرافشان معاون اداره هلال احمر در خصوص جایگاه روابط عمومی در ادارات گفت: روابط عمومی قلب یک اداره است اگر فعال بود اداره هم فعال خواهد شد. به همین جهت باید مدیران روابط عمومی ها از نیروهای فعال و با انگیزه باشند.
در این نشست با تشکر از خدمات اردستانی مدیر روابط عمومی هلال احمر و تقدیر از حضور فعال ایشان در جلسات روابط عمومی های ادارات شهرستان بر تقویت هر چه بیشتر روابط عمومی این اداره و همچنین کاهش وظایف محوله به مدیر روابط عمومی در حوزه های غیر روابط عمومی تأکید شد.

دومین بازدید هیأت رئیسه به اداره بهزیستی اختصاص داشت که با حضور اعضا در دفتر روابط عمومی این اداره این نشست آغاز شد و پس از بررسی عملکرد خانم مشهدی مدیر روابط عمومی این اداره نشست دیگری با حضور ریاست اداره بهزیستی صورت پذیرفت.
در این دیدار زاهدی ضمن تقدیر از زحمات میرزایی مسؤول کمیته آموزش هیأت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی ادارات جهت هماهنگی در خصوص بازدید از روابط عمومی ادارات و همچنین تشکر از خانم مشهدی به جهت انجام هماهنگی برای برگزاری این نسشت گفت: یکی از اهداف ما در خصوص برگزاری این نشست ها و همچنین برگزاری دوره های آموزشی مدیران روابط عمومی ایجاد هماهنگی بین مدیران روابط عمومی ادارات است. متاسفانه پیش تر بعضا دیده می شد یک مدیر روابط عمومی نسبت به اصحاب رسانه آشنایی لازم را نداشت و یا حتی شماره تماس آنها را نیز در اختیار نداشت که به حمدالله و با برگزاری این نشست ها سعی شده مدیران روابط عمومی در وهله اول یکدیگر را بشناسند که این خود باعث هماهنگی بین دستگاه های دولتی خواهد شد و در وهله دوم هر کدام با اصحاب رسانه آشنا شوند که این امر نیز باعث ارتباط مستمر بین روابط عمومی ها و اصحاب رسانه و در نهایت موجب اطلاع رسانی دقیق خدمات دولت به مردم شریف شهرستان خواهد شد.
وی ضمن تقدیر از زحمات خانم مشهدی مدیر روابط عمومی بهزیستی گفت: الحمدلله مدیر روابط عمومی بهزیستی یکی از فعال ترین مدیران روابط عمومی ادارات است که حضوری فعال در جلسات آموزشی روابط عمومی ادارات دارند و این امر باعث ایجاد هماهنگی با دیگر روابط عمومی ادارات و در نهایت انتقال خوب خدمات این اداره به مردم خواهد شد.
در ادامه هیودی ریاست اداره بهزیستی در خصوص اهمین و جایگاه روابط عمومی گفت: اهمیت و جایگاه روابط عمومی بر هیچ کسی پوشیده نیست و باید سعی شود روابط عمومی ها با یکدیگر هماهنگ و فعال تر شوند.
وی در خصوص نیازی اساسی به راه اندازی سامانه ای برای اطلاع رسانی اظهار داشت: باید تدبیری شود تا سایتی جهت اطلاع رسانی خدمات دولت به مردم در شهرستان راه اندازی شود به گونه ای که تمام دستگاه های دولتی بتوانند اخبار خود را در این سایت منعکس نمایند.
لازم به ذکر است جلسات بازدید هیأت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی ادارات شهرستان از روابط عمومی ادارات هر هفته و بصورت اتفاقی در دفتر یکی از مدیران روابط عمومی ادارات جهت بررسی عملکرد آن روابط عمومی و ایجاد هماهنگی بیشتر برگزار می گردد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.