خانه » اخبار و رویدادها » اخبار جوادآباد » همزمان با هفته دولت؛ افتتاح استخر نمونه جوادآباد

همزمان با هفته دولت؛ افتتاح استخر نمونه جوادآباد

همزمان با هفته دولت ؛ استخر نمونه جوادآباد به صورت رسمی با حضور استاندار تهران افتتاح شد.

به گزارش ورامین سیتی و به نقل از اسوه ، به مناسبت گرامیداشت هفته دولت ، مرتضی تمدن استاندار تهران با همراهی محسن منصوری فرماندار شهرستان ورامین ، مصطفی زاهدی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین ، حسن فرجی رییس شورای شهر ورامین ، رضاکارخانه شهردار ورامین ، سعید بختیاری بخشدار جوادآباد و دیگر مسوولان منطقه و اصحاب رسانه ، استخر نمونه را به صورت رسمی مورد افتتاح قرار دادند .

باید اشاره داشت این استخر اولین پروژه قابل افتتاح در بدو ورود استاندار در شهرستان ورامین بود .

رییس اداره بخش جوادآباد بعد از مراسم گفت : استخر نمونه به همت بخش خصوصی و حمایت های بی دریغ مسوولان مربوطه در اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و شهرستان ورامین ساخته شد تا این بخش شاهد آغاز به کار یک مجموعه تفریحی و ورزشی برای اهالی باشد .

بهمن رستمی افزود : در نظر داریم در ادامه روند ساخت مجموعه های ورزشی با کمک و هدایت بخش خصوصی ، جوادآباد را از لحاظ دارابودن سرانه فضای ورزشی غنی نماییم .

مدیر مجموعه استخر نمونه نیز در ادامه این گفت و گو اظهار داشت : این اتفاق خوشایند بعد از سالها نصیب این بخش محروم شد که امیدواریم با حمایت های مسوولان رشد ورزش در منطقه با افزایش چشمگیرتری به جلو هدایت شود .

صمد قشقایی ادامه داد : در بخش جوادآباد استعدادهای خوبی در ورزش شنا وجود دارد که در نظر داریم با ایجاد پایگاه قهرمانی و استعداد یابی این ورزش را در سطح استان گسترش دهیم .

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.