خانه » اخبار و رویدادها » فرماندار ورامین : استفاده از تمام ظرفیت شهرستان برای استقرار فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان در ورامین

فرماندار ورامین : استفاده از تمام ظرفیت شهرستان برای استقرار فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان در ورامین

به گزارش ورامین سیتی و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان ورامین محسن منصوری فرماندار شهرستان در نشست خبری امروز در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران در خصوص چگونگی همکاری جهت استقرار فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان در ورامین گفت: همکاری کامل برای تسهیل استقرار فرماندهی انتظامی ویژه شرق شده است.
فرماندار شهرستان ورامین با اشاره به همکاری با راه اندازی فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران تاکید کرد: برای استقرار ستاد فرماندهی ۱۰ هکتار زمین پشت اداره راه و روبروی آن ۴۰۰۰ متر زمین برای پلیس راهور اختصاص داده شده است.

وی افزود:پلیس راه یکی از زیر مجموعه های پلیس راهور است،فرماندهی راهور شرق استان تهران در ورامین مستقر شده ولی پلیس راه به دلیل توجیه فنی که در تردد جاده امام رضا(علیه السلام) وجود داشت در پاکدشت مستقر شده است.

وی در ادامه یادآور شد: پلیس پیشگیری نیز در ساختمان حوادث واقع در کمربندی شمالی شهر اسکان می یابد،پلیس امنیت جنب ترمینال سابق مستقر و سه طبقه ساختمان نیز در مقر فرماندهی کنونی در حال ساخت است،۴۰۰ الی ۵۰۰ متر زمین هم برای راه اندازی مرکز درمان ناجا در کلاته اختصاص پیدا کرده است..

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.