خانه » اخبار و رویدادها » فرماندار ورامین:ما فقط در جهت تاکیدات حضرت آقا مبنی بر حفظ وحدت سکوت کرده ایم

فرماندار ورامین:ما فقط در جهت تاکیدات حضرت آقا مبنی بر حفظ وحدت سکوت کرده ایم

به گزارش ورامین سیتی و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان ورامین مهندس منصوری فرماندار شهرستان ورامین در نشست مطبوعاتی امروز در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران پیرامون انتصاب رئیس جدید آموزش و پرورش قرچک گفت:اجازه نخواهیم داد تغییرات مدیران خارج از عرف و قانون اتفاق بیافتد و این مورد اخیر هم که رخ داد به دلیل ضعف مدیر کل مربوطه بود،مدیر کل نباید تسلیم سیاسی بازی می شد.

منصوری تصریح کرد:برخی موضع گیری های اخیر در سایت ها و اظهار نظرها تنها فرافکنی و فرار به جلو بود و ما فقط در جهت تاکیدات حضرت آقا مبنی بر حفظ وحدت سکوت کرده ایم و در فرصت مناسب پاسخ برخی از این اظهارات را خواهیم داد.

وی در پاسخ به اینکه آیا مدیر مذکور به شورای اداری شهرستان دعوت می شود یا خیر افزود:خیر،هرگز،ایشان به شورای اداری نخواهند آمد،به عنوان رییس شورای اداری شهرستان حق طبیعی خود می دانم که وی را به این شورا دعوت نکنم.

منصوری تصریح کرد: برخی اظهار می کنند که فرمانداری بودجه آموزش و پرورش قرچک را قطع نموده است،این ها دروغ می گویند،بودجه عمرانی اختصاص داده شده به آموزش و پرورش قرچک داده خواهد شد،این افراد اطلاع ندارند که تصویب بودجه قبل از انتصاب مدیر فعلی بوده است و ما هرگز نمی گذاریم حق دانش آموزان قرچکی پایمال شود.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.