خانه » اخبار و رویدادها » نماینده ولی فقیه در ورامین : در ابلاغ فرمانداری ویژه ورامین تسریع گردد

نماینده ولی فقیه در ورامین : در ابلاغ فرمانداری ویژه ورامین تسریع گردد

به گزارش ورامین سیتی و به نقل از اسوه ، نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین در دیدار معاون سیاسی امنیتی استاندار تهران خواستار تسریع در ابلاغ فرمانداری ویژه شهرستان ورامین گردیدند.

 صفرعلی براتلو معاون سیاسی امنیتی استاندار تهران با حضور در بیت حضرت آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین با ایشان دیدار نمود.

در این دیدار که محسن منصوری فرماندار ورامین نیز حضور داشت ، نماینده ولی فقیه در شهرستان با اشاره بر لزوم توجه جدی تر به رفع مشکلات مردم ورامین خواستار تسریع در ابلاغ رسمی فرمانداری ویژه شهرستان گردیدند.

ایشان افزودند : مردم ورامین همواره در تمام صحنه های انقلاب و اسلام پیشتاز و پیشرو بودند و متاسفانه همواره نیز از کمبود بسیاری از امکانات رنج بردند،نمی توان گفت در ورامین خدماتی صورت نپذیرفته است،خیر،کار زیاد شده لکن همچنان جای کار فراوان است،این مردم کفن پوشان سال ۴۲ هستند،در اوج غربت و مظلومیت به دفاع از مرجعیت و ولایت پرداختند و مورد غضب محمد رضا واقع شدند.

امام جمعه ورامین ادامه دادند : ابلاغ رسمی فرمانداری ویژه شهرستان تاخیر فراوانی پیدا کرده است،لازم است با ابلاغ هرچه سریعتر پیشرفت مردم این منطقه تسهیل گردد.

گفتنی است معاون استاندار تهران نیز در این دیدار اظهار امیدواری کرد با پیگیری های انجام شده ابلاغ رسمی فرمانداری ویژه ورامین سرعت گیرد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.