خانه » اخبار و رویدادها » دوستی آل سعود با آمریکا و اسرائیل خیانت به قرآن است

دوستی آل سعود با آمریکا و اسرائیل خیانت به قرآن است

 به گزارش ورامین سیتی و به نقل از فارس، آیت‌الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی در خطبه‌های نماز عید سعید فطر ورامین با آرزوی قبولی طاعات مومنان و روزه‌داران اظهار داشت: کشور عربستان سعودی هر سال قرآن را با بهترین چاپ در اختیار حجاج ایرانی و غیرایرانی می‌گذارد، اما دستش در دست آمریکا و رژیم صهیونیستی بوده و این خیانت به این کتاب آسمانی است.

نماینده ولی‌فقیه در شهرستان ورامین گفت: آنهایی که آمریکا را دوست خود قرار می‌دهند، باید رژیم صهیونیستی را نیز دوست بدارند در صورتی که قرآن فرموده یهود و نثاری با شما دشمن هستند.

امام جمعه ورامین بیان داشت: چطور می‌شود مدعی قرآن بود و دست در دست آمریکا و رژیم صهیونیستی نهاد؟

وی در ادامه با تبریک عید سعید فطر عنوان کرد: از خداوند بزرگ می‌خواهیم عبادات همه را قبول کند و روزه و نمازهای ما را در نامه اعمال منظور دارد.

نماینده ولی‌فقیه در شهرستان ورامین یادآور شد: ما همگی بر مرکب عمر سوار و در فراز و نشیب زندگی در حال حرکت هستیم، یقین داشته باشیم که خلقت ما برای دنیا نیست، این دنیا در عین حالی که موقت است، سرنوشت ما را رقم خواهد زد.

آیت‌الله محمودی گلپایگانی تاکید کرد: امروز ما در این مزرعه بذر می‌افشانیم، سعی کنیم که این بذر از نوع نیکی، محبت و مودت باشد، برداشت آنچه امروز کشت می‌کنیم در روز قیامت اتفاق خواهد افتاد.

وی در ادامه بیان داشت: انسان با عظمت‌ترین موجودات خلقت است و اگر این مقام را حفظ کند، اسیر شیطان نشود و عمرش را به بطالت نگذراند، جایگاهش بهشت است.

امام جمعه ورامین با بیان اینکه توبه تا زمانی پذیرفته می‌شود که لحظه مرگ فرا نرسیده باشد، افزود: تنها نماز و روزه برای بهشت رفتن کفایت نمی‌کند، در کنارش اخلاق، کسب و کار و دیگر اعمال نیز مهم است که باید طبق دستور خداوند انجام شوند.

آیت‌الله محمودی گلپایگانی با اشاره به اینکه کشور ما تنها کشوری محسوب می‌شود که به نام اهل بیت (ع) است، گفت: این افتخار ملت ایران است و حفظ آن با شعار نیست بلکه باید با عمل ثابت شود.

نماینده ولی‌فقیه در شهرستان ورامین در پایان تصریح کرد: اگر می‌خواهیم در دنیا و آخرت سعادتمند و سربلند شویم، باید پیرو مکتب اهل بیت علیهم‌السلام باشیم چرا که این تنها راه سعادتمندی به حساب می‌آید.

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.