خانه » اخبار و رویدادها » متروی ورامین یکساله بهره برداری میشود

متروی ورامین یکساله بهره برداری میشود

درویشی مدیرعامل شرکت مترو تهران با حضور در شهرستان ورامین گفت: متروی ورامین در مدت یکسال به بهره‌برداری می‌رسد.
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، هابیل درویشی مدیر عامل شرکت متروی تهران، محسن منصوری فرماندار ورامین و کارشناسان مترو در ساعات آغازین صبح از مسیر پیش‌بینی شده برای متروی ورامین از تهران تا ورامین را بازدید و از نزدیک در جریان آن قرار گرفته و سپس در فرمانداری ورامین به مباحث فنی پرداختند.

مدیرعامل شرکت متروی تهران پس از اظهار خوشحالی از سفر به ورامین به بازدید از مسیر مترو اشاره کرد و گفت: این بازدید بر اساس نامه ریاست محترم جمهور به وزارت راه مبنی بر تحویل مترو از راه آهن به شرکت مترو تهران و حومه و همچنین پیگیری جدی فرماندار و مسئولان شهر صورت گرفته است.

درویشی در ادامه افزود: مسیر ۳۷ کیلومتری ورامین‌ ـ تهران قبلا مورد مطالعه شرکت مترو قرار گرفته و چند گزینه انتخاب شده که راه‌آهن با توجه به در اختیار داشتن این پروژه بخش عمده‌ای از زیر سازی آن را انجام داده است.

وی باتوجه به دستور صریح رئیس جمهور مبنی بر انجام متروی ورامین تصریح کرد: اگر دولت و وزارت راه مسیر را تحویل مترو داده و تامین اعتبار شود در حدود یک سال کاری به بهره برداری می‌رسد و مردم شریف ورامین می‌توانند از این وسیله راحت، ایمن و ارزان استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت متروی تهران عنوان کرد: این مسیر به خط یک مترو تهران متصل می‌شود و مردم ورامین به راحتی به تمام نقاط تهران و کرج دسترسی پیدا می‌کنند.

فرماندار ورامین نیز در این نشست با اشاره به دستور صریح رئیس جمهور اظهار داشت: چند جلسه با مدیرعامل شرکت متروی تهران و همکاران ایشان در شرکت مترو، وزارت راه و راه‌آهن صورت گرفته و ابعاد مختلف این پرونده بررسی شده است و امیدواریم با عنایت ویژه مدیرعامل مترو و مجموعه دولت کار تحویل آن به مترو سریع‌تر انجام بگیرد و موافقت نهایی راه آهن را هم به زودی می‌گیریم و کار اجرایی مترو هر چه سریع‌تر آغاز می‌شود.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.