خانه » اخبار و رویدادها » اجتماعی » اظهارات عضو شورای شهر ورامین در خصوص پل روگذر مترو/ تنها به ۵۰درصد وظایف خود عمل کردیم و اعتراض کردیم/ در پیگری قصور کرده ایم/ نامه معاون شهردار ورامین برای توقف پروژه +عکس

اظهارات عضو شورای شهر ورامین در خصوص پل روگذر مترو/ تنها به ۵۰درصد وظایف خود عمل کردیم و اعتراض کردیم/ در پیگری قصور کرده ایم/ نامه معاون شهردار ورامین برای توقف پروژه +عکس

به گزارش ورامین سیتی، پروژه مترو از بزرگترین پروژه های منطقه ورامین می باشد که مدتی است به بهانه های مختلف از احداث آن جلوگیری شده است و در بین عموم مردم نیز شایعه شده است که قطار شهری(مترو) به قطار بین شهری تبدیل شده است.

یک از مسئولین شهرستانی که پیگیری های بسیار زیادی به همراه فرماندار برای احداث مترو شهرستان های قرچک، ورامین و پیشوا کرده است نماینده این شهرستان ها در مجلس شورای اسلامی بوده است.

دکتر سید حسین نقوی حسینی نماینده شهرستان های قرچک، ورامین و پیشوا و همچنین رئیس مجمع نمایندگان شهرستان های استان تهران در خطبه نماز جمعه ۱۲/۴/۹۴ شهرستان ورامین اعلام کرد که توقف احداث پروژه مترو در منطقه به دلیل مشکلات و کارشکنی در شهرداری و شورای شهر ورامین بوده است.

معاون اداری مالی فرماندار طی روزهای گذشته در جلسه علنی شورای شهر ورامین حاضر شده و از اعضای شورا درخواست کرد که اجازه ادامه کار پیمانکاران مترو را بدهد که این خود نشان از صحت صحبت های نماینده ورامین می باشد.

 نامه معاون اداری مالی شهردار ورامین به شرکت مترو تهران:

جناب آقای دکتر ملکی

مجری محترم خطوط سریع السیر و اتصال به شهرک های اقماری تهران بزرگ(مترو)

سلام علیکم

احتراماً پیرو نامه های شماره۱۶۴۵۶ مورخ ۱۲/۱۲/۹۳ و ۳۹۳۲ مورخ ۱۱/۳/۹۳ و پیگیری های مکرر در خصوص مطالعات مشاور طرح متروی تهران- ورامین و نقشه های تهیه شده مسیر و همچنین پل تقاطع امام رضا(ع) و ارسال به این شهرداری متاسفانه تا کنون اقدامی صورت نگرفته. لذا خواهشمند است دستور فرمایید تا ارسال نقشه های موصوف و بررسی با طرح تفصیلی شهر از شروع عملیات عمرانی در تقاطع غیر هم سطح امام رضا(ع) خودداری گردد.

 اما از سوی دیگر جعفر اردستانی عضور شورای شهر ورامین ما در خصوص اعتراضات شهرداری و شورای شهر به نقشه پل امام رضا(ع) نیز گفت: این اعتراضات در خصوص ورودی میدان قطب الدین رازی و رمپ راستگرد به بلوار رسالت است که شرکت مترو هنوز فعالیتی را انجام نداده است.

اردستانی افزود: در این زمینه باید اعلام کنیم که تنها به پنجاه درصد وظایف خود جامه عمل پوشانده ایم و آن نیز این بوده است که باید نسبت به قسمتی از پروژه که بر خلاف منافع شهرمان است اعتراض کنیم که این کار را نیز انجام داده ایم.

عضو شورای شهر ورامین ادامه داد: پنجاه درصد دیگر این پروژه این است که برای رفع این مشکلات و اجرایی شدن این پروژه پیگیری کنیم که در این قسمت قصور داریم زیرا پیگیر رفع مشکلات توسط مجریان نبوده ایم که چرا طرحی که به نفع مردم است را اصلاح و اجرا نمی کنید.

اردستانی ادامه داد: شهرداری ورامین امروز مدعی است که از زمان شروع طرح و احداث پل امام رضا(ع)، شهرداری ورامین در جریان نبوده است که این گفته را تایید نمی کنم زیرا نمی شود که پروژه عمرانی در شهر آغاز شود ولی شهرداری در جریان نباشد.

عضو شورای شهر ورامین خاطر نشان کرد: اینکه شرکتی دستگاه های عمرانی مانند لودر و خودروهای سنگین دیگر را وارد منطقه اجرای طرح کنند، قسمتی از مسیر عبوری را مسدود کنند ولی شهرداری در جریان این پروژه نباشد درست نیست زیرا حتماً از قبل هماهنگ شده بوده است.

وی اظهار کرد: هر کسی که در زمان شروع فعالیت های پروژه در شهر ورامین مسئول بوده است اگر مطلع بوده است حتماً نقشه ها را دیده و آنها را قبول کرده است که در این شرایط حرفی باقی نمی ماند، ولی اگر تایید نکرده است که این پل احداث شود چرا اجازه مسدود کردن مسیر و تخریب بلوار را داده است و جای سوزن بان قطار را تغییر دهند.

حال با توجه این اسناد و صحبت های مورد تایید عموم مردم باید باید قضاوت کنند که چه فرد یا گروهی در واقع به نفع آنها فعالیت می کنند و اینکه مسئولین مربوطه نیز هر چه سریعتر با خاطیان برخوردهای لازم را صورت داده و روند اجرای طرح را تصریح کنند.

http://asrupload.ir/varamincity/tasavir/94/05/name.jpg

منبع: ورامین ما

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.