خانه » به قلم همشهریان » کتاب « دانشجو ، جنبش یا کرنش »

کتاب « دانشجو ، جنبش یا کرنش »

خاطراتی است از جنبش ها و کرنش ها دانشجویان در برابر فتنه سال ۸۸

نویسنده : رحیم مخدومی

————————————–

خاطرات دانشجویان و فضای دانشگاه در دوران فتنه سال ۸۸، محتوای این کتاب است. خاطراتی که به بحث ها،  جدل ها، مناظرات. تظاهرات، اعتراضات و …. مربوط می شود. قریب به ۴۰ خاطراه از این دست در کتاب آمده است. متن زیر بخشی از یکی از این خاطرات می باشد که در پشت جلد کتاب آمده است:

«نصفه شب بود. با صداهای وحشتناکی از خواب پریدم. صدای شعار و فحش ، همراه با گامهای سنگین کسانی که به سمت خوابگاه ما (دختران ) می آمدند. تپش قلبم آن قد زیاد بود که نمی دانستم به چه وسیله ای آرامش کنم.

از آن صدا ، همه بیدار شده بودند و از بالکن هایشان بیرون را نگاه می کردند. من و هم اتاقیم رفتیم بالکن تا ببینیم چه خبر است . جمعیتی حدود صد تا دویست نفر از آقایان معترض بودند که آمده بودند بیانیه اعتراض آمیز موسوی راجع به نتیجه انتخابات را بخوانند…»

*****

*****

لینک خرید

*****

*****

مشخصات کتاب:

نوبت و تاریخ چاپ : اول/بهار ۱۳۹۱
شمارگان: ۳۰۰۰
قیمت: ۴۰۰۰ تومان
قطع: رقعی
تعداد صفحات: ۱۲۸
به کوشش: رحیم مخدومی

*****

کتاب «دانشجو، جنبش یا کرنش» توسط رحیم مخدومی به نگارش درآمده است که دربردارنده بیش از ۳۵ بخش اعم از «در نیایش»، «آشوبگر تنبل»، «شیاطین بر پشت بام»، «چراغ سبزی که همسر هاشمی نشان داد»، «دولت سیب زمینی»، «فتنه در خوابگاه» و «اهانت به عکس امام،کار حکومت بود؟» است.

این کتاب انعکاس خاطرات دانشجویان در دوران انتخابات و فتنه پس از انتخابات در سال ۱۳۸۸ است.کتاب «دانشجو، جنبش یا کرنش» در ۱۲۶ صفحه و با قیمت ۳۰۰۰ تومان منتشر و در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به مخاطبان این عرصه ارائه شده است.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.