خانه » شهدای ورامین » وصیت نامه شهید جمشید آقائی

وصیت نامه شهید جمشید آقائی

بسم رب الشهداء و الصدیقین

بخشی از وصیت نامه شهید جمشید آقائی

با نام خداوند بخشاینده مهربان و سلام و درود بی پایان بر فرستادگان او از هابیل تا خمینی بت شکن حامی تمام جهانیان مستضعف و بیدار کننده انسانهای زمان و نابود کننده توطئه های شرق و غرب و برپا کننده حکومت عدل علی (ع) .

خدایا تو را شکر میکنم که من به جهاد رفتم وگرنه من کجا و شهادت کجا چگونه در مقابل رحمتت سپاسگزاری کنم که لایق و شایسته شکر تو باشد . هنگامی که روح الله تکیه بر سلاح الله اکبر حسین وار ندای هل من ناصر ینصرنی را سر داد بر تمام مسلمانان جهان واجب است که به یاریش به خاطر قرآن بشتابند در غیر این صورت مسلمان نیستند چون احساس مسئولیت ندارند من حقیر کوچکتر از آن هستم که بخواهم تذکری بدهم ولی مسئولیت دارم که امر به معروف کنم و همین طور هم مسلمانان .

برادران و خواهران این سربازان امام زمان سلام الله علیها که جان خود را فدای قران میکنند از شما انتظار دارند شما هم اقلاً گامی برای شناخت قران و احکام پیدا شدن آن بردارید که دشمن در هر آن نقشه ای جدید طرح میکنند و بیدار است تا شما امت حزب الله را بحواب کنند ، بیدار و هوشیار باشید که این هوشیاری شما جمهوری اسلامی را محکمتر میکند بیدار باشید و این زندگی در قفس که هر آن میخواهید پرواز کنید به بطالت نگذرانید و این وقتهای عزیز و طلائی را که با خون شهیدان به دست شما رسیده از دست ندهید که در آن دنیای پر ارزش جواب مثبت بدهید .

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.