خانه » اخبار و رویدادها » ترکاشوند سرمربی تیم والیبال ورامین شد/ شیرکوند: تا چند روز آینده تیم معرفی و رونمایی خواهد شد

ترکاشوند سرمربی تیم والیبال ورامین شد/ شیرکوند: تا چند روز آینده تیم معرفی و رونمایی خواهد شد

torkashvand

اوایل مرداد ماه امسال خبری منتشر شد مبنی بر اینکه «متین ورامین از حضور در لیگ برتر والیبال انصراف داد»؛ ورامینی‌ها سال گذشته با حضور بهروز عطایی نتوانستند به جمع ۴ تیم برتر راه پیدا کنند و حالا خبر رسیده که از حضور در لیگ سال آینده انصراف داده‌اند.

گفته می‌شود مسئولان متین تصمیم دارند که تیم خود را به سمنان منتقل کرده و در دسته اول تیمداری کنند و حالا شنیده می‌شود که ورامینی‌ها در تلاش هستند که سهمیه خود را در لیگ برتر حفظ کنند. احسن‌الله شیرکوند، لیبروی تیم متین ورامین به تنهایی به دنبال پیدا کردن اسپانسر است تا بتواند تیمی از این شهر راهی لیگ برتر کند؛ هرچند این اقدام وی با مخالفت‌هایی از سوی فدراسیون روبرو است، اما امروز خبر رسید که محمد ترکاشوند به عنوان سرمربی تیم والیبال نماینده ورامین انتخاب شده است.

محمد ترکاشوند با تایید این خبر، اظهار داشت: دقیقاً نمی‌دانم و مشخص نیست که نماینده ورامین با چه نامی در لیگ برتر حضور پیدا خواهد کرد، اما من به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شده‌ام وتلاش می‌کنم بازیکنان خوبی را جذب کنم. به احتمال فراوان تمرینات تیم را هم از ۵ تا ۱۰ شهریور آغاز خواهیم کرد.

احسن شیرکوند بازیکن اسبق تیم ملی و بانی شکل گیری این تیم با تایید این خبر گفت:« تا چند روز آینده تیم معرفی و رونمایی خواهد شد و محمد ترکاشوند هم هدایت آن را بر عهده خواهد داشت. با چند بازیکن هم به توافق نهایی رسیده ایم و با چند گزینه هم در حال مذاکره هستیم و تا چند روز آینده شکل کلی تیم مشخص خواهد شد.»

فارس – ورزش۳

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.