خانه » اخبار و رویدادها » بیش از ۸۴۵ تن کالای اساسی در ورامین توزیع شد

بیش از ۸۴۵ تن کالای اساسی در ورامین توزیع شد

به گزارش ورامین سیتی به نقل از ایرنا رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ورامین از توزیع بیش از ۸۴۵ تن کالای اساسی در این شهرستان خبر داد.

حسن میرزایی افزود : این میزان کالای اساسی در قالب طرح رحمت و ضیافت ماه مبارک رمضان بین شهروندان توزیع شده است.

وی افزود: در اجرای این طرح که از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز شده تاکنون ۴۵۰ تن شکر، ۲۵۰ تن برنج خارجی، ۲۵ تن روغن، ۳۰ تن حبوبات، ۸۰ تن مرغ و ۱۲ تن گوشت در بین شهروندان توزیع شده و توزیع این کالاها کماکان ادامه دارد.

میرزایی اظهار کرد: علاوه بر نمایشگاه طرح ضیافت که پایگاه توزیع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم است، تمام اصناف دارای جواز کسب نیز می توانند با مراجعه به اداره صنعت، معدن و تجارت نسبت به دریافت کالاهای اساسی برای توزیع بین شهروندان اقدام کنند و در این خصوص هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد.

وی در باره اجرای طرح نظارت ویژه ماه مبارک رمضان در سطح شهرستان ورامین گفت: هم اکنون بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت، اصناف و بازرسان افتخاری با حضور مستمر در بازار مصرف نسبت به کنترل و نظارت بر ارایه خدمات و توزیع کالا بین مردم اقدام می کنند.

میرزایی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف از جمله گرانفروشی، کم فروشی، صادر نکردن فاکتور و درج نکردن قیمت مراتب را با استفاده از سامانه ۱۲۴ اطلاع رسانی کنند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.