خانه » اخبار و رویدادها » طائب: الان در کل دنیا هر حادثه ای اتفاق می افتد و استکبار را به سرخوردگی می اندازد از همان یوم الله ۱۵ خرداد نشأت می گیرد

طائب: الان در کل دنیا هر حادثه ای اتفاق می افتد و استکبار را به سرخوردگی می اندازد از همان یوم الله ۱۵ خرداد نشأت می گیرد

صبح جمعه حجت الاسلام مهدی طائب در جمع وارثان قیام ۱۵ خرداد در ورامین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۱۵ خرداد اظهار داشت: ۱۵ خرداد یاداور حماسه بزرگ سال ۴۲ و سینه چاکان در راه ولایت بوده و تردیدی نیست که برترین و بهترین راه و مسیر آن است که شهدا انتخاب کردند و این مسیر مطلوب و خواستنی است.

رئیس قرارگاه عمار افزود: امسال سالگرد یوم الله ۱۵ خرداد مصادف با ایام میلاد بقیه الله الاعظم است و این همزمانی را می توانیم به فال نیک بگیریم و امیدواریم این سال از سال هایی باشد که خداوند ظهور منجی را در این سال مقدر کرده و یا آماده شدن مقدرات ظهور در این سال انجام شود.

۱۵ خرداد یک جریان موجود پنهان برای ظهور موعود کشف کرد

وی با اشاره به نامگذاری ۱۵ خرداد از سوی امام راحل به نام یوم الله، ادامه داد: حضرت امام روز ۱۵ خرداد را یوم الله اعلام کرد و این سوال در ذهن پیش آمد که چه ویژگی در این قیام بود که از سوی امام یوم الله اعلام شد.

این فعال فرهنگی ۱۵ خرداد را کشف کننده یک جریان برای ظهور منجی دانست و عنوان کرد: ۱۵ خرداد دو ویژگی داشت که اولا از یک جریان موجود پنهان برای ظهور موعود کشف کرد.

شاه فرعون زمان خود بود

طائب اضافه کرد: در ۱۵ خرداد نماینده امام زمان به خطر افتاد و به یکباره نیروی پنهان مردم آشکار شد و به فرعون زمان اعلام کرد که اگر گزندی به امام برسد تمامی معادلات را بر هم خواهیم زد.

وی با تشریح حادثه ۱۵ خرداد سال ۴۲ عنوان کرد: در ۱۵ خرداد، قیام کنندگان دستشان خالی بود اما شاه به عنوان فرعون زمان مورد حمایت قدرتهای عالم قرار داشت اما مردم با نیروی ایمان در این قیام به هدف خود رسیدند.

رئیس قرارگاه فرهنگی عمار حادثه ۱۵ خرداد را بسیار مهم و قابل توجه دانست و بیان داشت: این حادثه آنقدر مهم و اثر گذار بود که امام راحل فرمودند که انتظار فرج از نیمه خرداد می کشم.

۱۵ خرداد نقطه شروع انقلاب اسلامی بود

وی با تجلیل از نقش مردم ورامین در قیام تاریخی ۱۵ خرداد سال ۴۲ گفت: به گفته امام راحل حدود ۱۵ هزار نفر در این قیام شهید داد که نقش مردم ورامین در این قیام بسیار قابل توجه و اساسی است.

طائب قیام ۱۵ خرداد را نقطه شروع انقلاب اسلامی بیان کرد و یادآور شد: بیرون آمدن ایران از دست آمریکا و شوروی کم تر از شکافته شدن دریا در زمان حضرت موسی نبود که نقطه شروع پیروزی انقلاب اسلامی از ۱۵ خرداد آغاز شد.

وی متذکر شد: الان در کل دنیا هر حادثه ای اتفاق می افتد و استکبار را به سرخوردگی می اندازد از همان یوم الله ۱۵ خرداد نشأت می گیرد و یک ملت با دست خالی و بدون پشتوانه با تکیه بر نیروی ایمان به جلو آمد.

انقلاب اسلامی مقدمه ایجاد دولت جهانی حضرت مهدی(عج) است

این مسئول یادآور شد: امام راحل فرمودند که انقلاب ما مقدمه ایجاد دولت جهانی حضرت مهدی(عج) است و ما آمده ایم که زمینه ظهور امام عصر را فراهم کنیم و نمی شود ما عدالت جهانی را بخواهیم و مقابل زور ایستادگی نکنیم.

رئیس قرارگاه عمار در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این نکته که در زمان پیامبر نیز عده ای خواستار مذاکره با دشمن بودند گفت: در زمان پیغمبر نیز برخی می گفتند که کوتاه بیاییم و برویم مذاکره کنیم در حالی که پیامبر دست برتر را داشت.

وی افزود: این تهدید در کمین ملت ایران هم هست و نباید از اصول و آرمان های انقلاب اسلامی دست کشید که به فضل الهی این امر درباره ملت ما اتفاق نمی افتد.

مهر

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.