خانه » اخبار و رویدادها » تجمع مردمی وارثان قیام ۱۵خرداد با عنوان “ما اجازه نمی دهیم” / جمعه ۱۵ خرداد؛ ساعت ۱۰ صبح؛ میدان امام حسین (ع)

تجمع مردمی وارثان قیام ۱۵خرداد با عنوان “ما اجازه نمی دهیم” / جمعه ۱۵ خرداد؛ ساعت ۱۰ صبح؛ میدان امام حسین (ع)

ghiyam

سید کمیل موسوی مسئول هماهنگ کننده این تجمع طی مصاحبه گفت: ماندن در تاریخ جز باقی ماندن خاطرات هیچ سود دیگری ندارد.

وی ادامه داد: دلیل اینکه در پانزده خرداد سال ۴۲ مردم ورامین قیام کردند این بود که احساس کردند، کشور، دین، انقلاب و رهبرشان نیاز به دفاع و حمایت دارد، امروز نیز ما هم همان احساس به ما دست داده است و فکر می کنیم که رهبر معظم انقلاب و همچنین انقلاب اسلامی نیاز به حمایت و یاری ما دارد.

این استاد حوزه علمیه اظهار کرد: امروز احساس می کنیم که زیاده خواهی های کشورهایی مانند انگلیس و آمریکا به این دلیل است که فکر می کنند که مردم ایران دست از نظام و انقلاب برداشته اند و دیگر از آن حمایت نمی کنند.

حجت الاسلام موسوی خاطر نشان کرد: برای اینکه قیام پانزده خرداد سال ۴۲ را بروز کنیم و برای امروز نیز از آن استفاده کنیم، در روز پانزده خرداد سال جاری به پاسداشت خون شهدای قیام پانزده خرداد ورامین، راه آنها را ادامه می دهیم تا از انقلاب سال ۹۴ حمایت کنیم.

وی افزود: مردم دیار ورامین خون خود را برای انقلابی که قرار بود سال ۵۷ اقدام افتد فدا کردند، ما هم می خواهیم از انقلاب سال ۹۴ و امام خامنه ای(مدظله العالی) دفاع کنیم.

این استاد حوزه علمیه بیان کرد: این حرکت برای آن است که مقام معظم رهبری مطمئن شوند که مردم به خصوص نسل قیام کنندگان سال ۴۲ از ایشان حمایت می کنند و تا پای جان برای این حرکت نیز ایستادگی خواهند کرد.

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: امروز احساس می کنیم که در ماجرای هسته ای به ما ظلم می شود و این به معنای آن نیست که تیم مذاکره کننده ما ضعیف عمل می کنند، بلکه این تیم از فرزندان انقلاب ما هستند ولی نیاز به حمایت دارند که این حرکت ها دست آنها را در مقابل آمریکا پر خواهد کرد.

وی ادامه داد: اگر آمریکا بداند که تمام مردم ایران با بازرسی از مراکز نظامی، بازجویی و مصاحبه با دانشمندان هسته ای و موارد مشابه مخالف هستند مطمئناً در مذاکرات عقب نشینی خواهد کرد.

استاد حوزه عملیه بیان کرد: می خواهیم این حمایت خود از تیم مذاکره کننده و امام خامنه ای(مدظله العالی) را نشان دهیم و این مشت را بر دهان آمریکا به دلیل زیاده خواهی هایش بزنیم؛ می خواهیم به رهبر معظم انقلاب اعلام کنیم که راهبری و هدایت از شما و حرکت کردن به جلو و حمایت از طرف ما.

 این تجمع در روز ۱۵ خرداد راس ساعت ۱۰ صبح در مقابل مسجد قبا واقع در میدان امام حسین(ع) برگزار می گردد.

ورامین ما

پوستر / اجازه نمی دهیم...

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.