خانه » اخبار و رویدادها » تجمع “اجازه نمی دهیم” در خیرآباد برگزار شد/ انتقاد شدید پدر شهید احمدی روشن از دولت یازدهم

تجمع “اجازه نمی دهیم” در خیرآباد برگزار شد/ انتقاد شدید پدر شهید احمدی روشن از دولت یازدهم

حاج رحیم احمدی روشن پدر شهید احمدی روشن در تجمع “اجازه نمی دهیم” خیرآباد که با حضور دکتر سید حسین نقوی نماینده شهرستان، حجت اسلام طاهری امام جمعه خیرآباد، روحانیون و آحاد مردم ورامین برگزار شده بود گفت: امام حسین(ع) تکلیف امروز ما را در دشت کربلا مشخص کرد.

وی افزود: امام حسین(ع) فرمود آیا نمی بینید که حق گفته نمی شود؛ امروز نیز باید بگوییم آیا نمی بینید که از گفتن حق جلوگیری می شود و حقوق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ادا نمی شود و جلوی حق گویان را متاسفانه می گیرند.

IMG_6725

پدر شهید احمدی روشن خطار نشان کرد: امام حسین(ع) فرمود آیا نمی بینید که عمل های باطل انجام می شود، امروز باید بگوییم که باعث تاسف است که در دولت جمهوری اسلامی ایران از عمل های باطل مختلف جلوگیری نمی شود.

وی تصریح کرد: باعث تاسف است در کشور به اصطلاح مهد تمدن دنیا یعنی فرانسه و مابقی کشورهای دیگر که اسم خود را متمدن و با فرهنگ گذاشته اند در تیراژهای میلیونی کاریکاتور پیامبر(ص) چاپ می شود و نخست وزیر ملعون فرانسه نیز آن را به دست می گیرد و روبروی دوربین ظاهر می شود و اعلام می کند که ما کاریکاتور پیامبر مسلمانان را چاپ کردیم.

رحیم احمدی روشن ادامه داد: در مقابل این حرکت شنیع، متاسفانه مسئولین و تیم مذاکره کننده ما با تیم مذاکره کننده فرانسه پای میز مذاکره می نشینند و خنده هایشان نیز بلند می شود.

وی بیان کرذ: زمانی که اسم امام حسین(ع) بلند می شود چشم هایی ما خیس می شود، البته می بینیم که اهل تسنن و حتی افراد از ادیان دیگر نیز در مقابل نام امام حسین(ع) گریان می شوند.

پدر شهید احمدی روشن ضمن بیان اینکه این بزرگواران مسیر راه ما را مشخص می کنند خاطر نشان کرد: بعد از مقام معظم رهبری، رئیس جمهور ما از نظر شخصیت دینی و قانونی بزرگترین مسئول کشور است، پس نباید فعالیت هایی که امروز شاهد آن هستیم صورت گیرد؛ این درد دلی است از طرف یک شیعه امام حسین(ع) و مسلمان، نه پدر شهید احمدی روشن.

رحیم احمدی روشن افزود: آمریکا و کشورهای دشمن ایران، ایرانی و اسلام، سر دین را با دین می برند، داعش و النصره و دیگر گروه را خودشان راه انداختند زیرا هر جا که جنگ را شروع کردند شکست خورده اند به همین دلیل جنگ های نیابتی را شروع کردند.

وی اظهار کرد: در جنگ جمل قرآن را بر سر نیزه کردند که باعث پیروزی دشمن شد و امام علی(ع) شکست خوردند، این شکست به دلیل افراطی گری های به ظاهر مسلمان که در سپاه امام بودند رخ داد.

پدر شهید احمدی روشن ضمن بیان اینکه عمروعاص می گوید گذاشتم تا مسلمانان یکدیگر را بکشند و ضعیف شوند تا بتوانیم بر آنها پیروز شویم گفت: بعضی ها باعث می شوند که آن همه جنگ و کشتار و شهدای هسته ای زمینه ای شوند که زیر نظر استکبار جهانی برویم، این توسط کسانی است که از سال ۸۲ تا سال ۸۴ بر سرشان کلاه بزرگی رفت ولی درس عبرت نگرفتند.

رحیم احمدی روشن خاطر نشان کرد: آنها فکر می کنند که می توانند این دشمن را تطهیر کنند و آنها را دوباره به ما تحویل دهند ولی مردم نمی گذارند، این مردم از ترس، گرسنگی، از دست دادن اموال و فرزندان خود توسط دشمن نمی هراسند.

وی ادامه داد: شما این مردم را در منگنه گذاشتید و به بهانه تحریم ها این مردم را زیر فشار گذاشتید که اخیراً هم متاسفانه مسئله آب را هم به تحریم ارتباط دادید.

پدر شهید احمدی روشن خاطر نشان کرد: این مردم این همه فرزند را دادند ولی خم به ابرو نیاوردند ولی امروز شما همه مسائل را به تحریم ها مربوط می کنید.

رحیم احمدی روشن پس از بیان اینکه ما زیر سایه شبح تهدید زیر بار دشمن نخواهیم رفت و از تهدید نمی هراسیم اظهار کرد: امام خمینی(ره) فرمودند ما را تهدید به مرگ نکنید زیرا ما فرزند محرم هستیم و تهدید به تحریم نکنید زیرا ما فرزند رمضان هستیم.

وی ادامه داد: بالغ بر سی سال در مقابل استکبار ایستادیم، پدر و مادرم هنوز منتظر پیکر برادرم هستند و مصطفی ستون خانه من بودند، این افراد خاک پای مردم ایران هم نبودند ولی این مسائل پیش آمده امروز برای ما غیر قابل تصور است پس ای شمشیرها در نهایت ما را دریابید.

پدر شهید احمدی روشن ادامه داد: امروز همه دنیا به ایران اسلامی نگاه می کنند زیرا به یک ستون محکم برای دنیا تبدیل شده است ولی حرکت های مسئولین دولتی ما باعث تزلزل ما شده است.

رحیم احمدی روشن بیان کرد: حزب الله لبنان به ما نگاه می کند و بعد قیام می کند، مردم سوریه در خط مقدم مقابله با استکبار به ما نگاه می کند و در محور مقاومت می ایستد ولی امروز مسئول ما می گوید برد موشک ما و تعداد سانتریویوژهای ما مسئله قدرت ما نیست.

وی افزود: مردم هند هم همین انرژی هسته ای را دارند چرا آمریکا به آنها گیر نمی دهد، این نشان می دهد که برای آنها مسئله اسلام معیار است، بعد از اسلام برد موشک های ایران است که باعث لرزه انداختن بر اندام دشمنان خواهد شد.

پدر شهید احمدی روشن ضمن بیان اینکه ما حاضریم برای کشته شدن در راه خدا خونمان ریخته شود اظهار کرد: امام حسین(ع) خطاب به دشمنش می گوید این زنا زاده و پس زنا زاده ما را بین دو چیز قرار داده است.

رحیم احمدی روشن ضمن بیان اینکه ادیانی که آمریکایی ها خود را وابسته به آنها می دانند باید از خجالت بمیرند تصریح کرد: دشمنان ایران اسلامی امروز می گویند که فلان مسئله روی میز است دقیقاً همان صحبت امام حسین(ع) است.

وی در ادامه گفت: آمریکایی ها و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می خواهند تمام این سال ها را فراموش کنیم که اگر اینگونه نشد حمله کنند.

پدر شهید احمدی روشن ضمن بیان اینکه اگر آمریکایی ها می توانستند به ایران حمله کنند حتی دقیقه ای آن را عقب نیم انداختند خاطر نشان کرد: مسئولین دولت یازدهم همه چیز را می دانند و می دانند که اشتباه می روند ولی برای جلب رضایت کدخدا این حرکت ها را انجام می دهند.

رحیم احمدی روشن ادامه اد: پسرم مصطفی در زمانی که سایت های هسته ای بسیته شده بود می گفت بودن ما در سایت هسته ای هیچ معنایی ندارد و می خواست که از این مراکز بیرون آید ولی بعد از آن ماجراها رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام کردند که این مهر و موم ها را بشکنید.

وی ادامه داد: بعد از این دستور امام خامنه ای(مدظله العالی) مصطفی به نیروهای خود اعلام کرد که شبانه روز کار کنید تا کم کاری گذشته را جبران کنیم که این افراد بالغ بر ۱۰ شبانه روز بدون استراحت کار می کردند که دوستانشان اعلام می کردند این افراد از روی خستگی پشت دستگاه بیهوش می شدند.

پدر شهید احمدی روشن ضمن بیان اینکه آن روز توانستیم غنی سازی ۵/۳ درصد و بعد از آن ۲۰ درصد را انجام دهیم خاطر نشان کرد: فرزندم مصطفی آن روز اعلام کرد آینده نشان می دهد که این صعنت هسته ای باعث می شود تا دست ما پر شود تا آنها مجبور شوند با ما مذاکره کنند، این صحبت در زمانی بود که هیچ صحبتی از مذاکرات نبود.

رحیم احمدی روشن تصریح کرد: آن زحمت ها باعث شد که دست دولت فعلی ما در برابر متجاوزان پر باشد تا در مقابل دشمنان ما سر خم نکند و چراغ سبز به آنها نشان ندهند نه اینکه امروز اعلام کنند خزانه دولت و مملکت خالی است.

وی ضمن بیان اینکه دولت می توانست از این صنعت در مقابل دشمنان استفاده کنند اظهار کرد: اگر امتیازاتی که دولت ما امروز می دهد دولت های قبل می دادند، امروز کار تمام بود.

پدر شهید احمدی روشن گفت: ما امروز رئیس جمهوری می خواهیم که در مقابل این دشمنان بایستد نه اینکه دشمنان ما بدترین برخورد را با وزیر امور خارجه ما داشته باشند ولی بعد از آن اعلام کنیم که تولد فرزندتان را به شما تبریک می گوییم.

رحیم احمدی روشن ضمن بیان اینکه امام حسین(ع) می فرماید کسانی که مانند من هستند در مقابل کسی مانند یزید سر خم نمی کند بیان کرد: در تمام دنیا ملعون و کثیف تر از اوباما و رئیس رژیم صهیونیستی نیست، نبوده و نخواهد بود.

وی ادامه داد: ما نمی توانیم مقل یزید باشیم زیرا پا جای پای امام حسین(ع) گذاشته ایم و از یزیدهای زمان طرفداری نمی کنیم حتی اگر خونمان ریخته شود.

پدر شهید احمدی روشن ادامه داد: این نگرانی ها و تجمعات اجازه نمی دهیم همان هیهات من الذله امام حسین(ع) است.

ورامین ما

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.