خانه » اخبار و رویدادها » راهپیمایی مردم ورامین در حمایت از مردم مظلوم یمن برگزار شد

راهپیمایی مردم ورامین در حمایت از مردم مظلوم یمن برگزار شد

ظهر امروز مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه شهرستان ورامین پس از اقامه نماز پرشکوه جمعه در حمایت از مردم مظلوم یمن و محکومیت حمله نظامی عربستان سعودی به این کشور تظاهرات کردند.

نمازگزاران جمعه ورامینی با در دست داشتن پوسترهایی در حمایت از  مردم مظلوم یمن از مقابل مسجد صاحب الزمان(عج) تا گلزار شهدای سید فتح الله ورامین را راهپیمایی کرده و در پایان تظاهرات، پرچم آمریکا را به آتش کشیدند.

راهپیمایان ورامینی در طول مسیر با سر دادن شعارهایی نظیر انصار الله پیروز است آل سعود نابود است، سعودی جنایت می کند آمریکا حمایت می کند و سعودی وهابی مخل اتحاد است از مردم مظلوم یمن حمایت کردند.

جوانان و نوجوانان ورامینی به عنوان وارثان قیام پانزدهم خرداد سال ۴۲ نیز در این راهپیمایی حضور پرشوری داشتند به طوری که در کنار مردان و زنان این دیار، در حمایت از مردم مظلوم یمن و محکومیت جنایات آل سعود فریاد مرگ بر آمریکا  و  مرگ بر آل سعود سر دادند.

مردم ورامین در این راهپیمایی باشکوه تأکید داشتند که ملت یمن هیچگاه تنها نبوده و نیستند و ملت ایران با تمام توان در کنار  جنبش انصارالله و مقاومت جانانه این کشور قرار داشته و از هیچ حمایتی دریغ نخواهد کرد.

راهپیمایی محکومیت حمله عربستان باعث دلگرمی مردم یمن می شود

حجت الاسلام سید محسن محمودی در حاشیه این مراسم و در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: امروز مردم ولایتمدار شهرستان ورامین در حمایت از مردم مظلوم یمن و جنبش انصارالله پس از اقامه نماز باشکوه عبادی سیاسی جمعه راهپیمایی کرده و بار دیگر فریاد استکبار ستیزی خود را به جهانیان رساندند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران افزود: راهپیمایی محکومیت حمله نظامی عربستان سعودی به یمن قطعا باعث دلگرمی مردم یمن برای دفاع از تمامیت ارضی کشور خود و مقاومت بر روی اصول و ارزش های اسلامی خواهد شد.

وی ادامه داد: باید توجه داشت که حمله نظامی عربستان سعودی به یمن با حمایت آمریکا و برخی کشورهای عربی صورت می پذیرد و این ننگ تاریخی بر پیشانی تمامی متحدان آل سعود برای همیشه تاریخ باقی خواهد ماند و باید در پیشگاه آیندگان برای راه اندازی ان جنگ پاسخگو باشند.

همچنین مردم ورامین در این راهپیمایی در بیانیه ای با اشاره به حوادث گوناگون رخ داده در جهان اظهار داشتند که امروز جهان با جنایاتی مواجه بوده که روح هر انسان آزاده ای را آزرده و با تمامی اصول اخلاقی و انسانی ناسازگار است  و امروز کم ارزش ترین چیز، خون انسان های مظلومی است که با بهانه های واهی بر زمین ریخته شده و حریم آنها شکسته شده است.

مردم یمن حق تعیین سرنوشت خود را دارند

مردم دیار ۱۵ خرداد در ادامه این بیانیه  تأکید کردند که بسیار متأسفیم که امروز خون زنان و کودکان و پیران و جوانان یک کشور اسلامی به دست یک کشور اسلامی دیگر بر زمین ریخته می شود، آنهم از سوی کشوری که خود را مدعی خادم حرمین شریفین می داند، مگر جرم مردم چیست و آیا مردم مظلوم یمن حق تعیین سرنوشت خویش را ندارند؟

بیانیه راهپیمایان ورامینی با محکومیت جنایات رخ داده در یمن می افزاید که آل سعود و وهابیت طی سال های اخیر دستش به خون مظلومان جهان اسلام آغشته شده و با سوءاستفاده از عنوان خادم حریمن شریفین، خود را به محور شرارت و پلیدی در جهان اسلام تبدیل ساخته است، جنایات آل سعود در تخریب اماکن مقدس، کشتن مردم مظلوم و بی دفاع بحرین و حمایت از گروه های ملحد تکفیری و اینک حمله ناجوانمردانه به مردم یمن، چهره ای خشن و کثیف را از این رژیم وابسته ترسیم کرده و ما امروز تنفر خود را از جنایات این رژیم آمریکایی اعلام می کنیم.

ملت ایران در کنار مردم یمن هستند

تظاهر کنندگان ورامینی یادآور شدند که ملت مسلمان و مظلوم و مقاوم یمن خاصه جنبش انصار الله و رهبر مبارزش سالهاست که برای رهایی از حکام وابسته مبارزه کرده و شهید تقدیم کرده اند و امروز نیز به خاطر ایستادگی و مقاومت خود مورد هجوم وحشیانه عربستان و برخی کشورهای مرتجع و وابسته قرار گرفته اند و ما امروز به ملت با صلابت یمن اعلام می کنیم که با مقاومت مردانه خود، نصرت الهی را به همراه خواهید داشت و ملت ایران با تمام وجود از مقاومت جانانه شما در برابر مزدوران استکبار جهانی حمایت خواهد کرد.

وارثان قیام پانزدهم خرداد سپس با تأکید بر این نکته که حمله نظامی به یمن با حمایت آمریکا صورت می گیرد یادآور شدند که همه می دانند حمله به یمن یک توطئه سعودی و آمریکایی است و آمریکایی ها برای سرکوب کردن بیداری اسلامی در منطقه، سگ های زنجیری خود را به جان مردم می اندازند و خون بی گناهان را می ریزند که ما ضمن محکوم کردن جنایات آمریکا و متحدانش اعلام می کنیم که دوران قلدری و زورگویی شما به سر آمده و ملت ها بیدار شده اند به همین خاطر دست از جنایات خود بردارید که پیروزی نهایی از آن اسلام و آزادی خواهان خواهد بود.

شعار مرگ بر آمریکا همواره زنده است

راهپیمایان ورامینی در بخش پایانی با اشاره به بیانیه پایانی مذاکرات سوییس تأکید کردند که صدور بیانیه پایانی مذاکرات سوییس فارغ از تحلیل ها و نقد ها، نقطه قوت دیپلماسی نظام اسلامی در به رسمیت شناختن حق هسته ای ملت ایران توسط قدرت های زورگو و مستکبر است و این ثمره و نتیجه ایستادگی ملت ایران و حضور باشکوه مردم در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی و دست برتر ایران در کشورهای منطقه در مبارزه با گروه های تکفیری و مزدوران آمریکا در سایه هدایت های مدبرانه مقام معظم رهبری است و آمریکایی های هم بدانند که کارنامه ننگین و سیاه آنان و جرم و جنایت آنها در حق ملت ایران و سایر ملل مظلوم به گونه ای است که شعار مرگ بر آمریکا را برای همیشه زنده نگه می دارد.

مهر

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.