خانه » اخبار و رویدادها » طاهری: صدای مردم ورامین از یمن شنیده می شود

طاهری: صدای مردم ورامین از یمن شنیده می شود

مرتضی طاهری صبح جمعه در حاشیه برگزاری مراسم دعای ندبه در مسجد جامع ورامین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۱۵ خرداد سال ۴۲ اظهار داشت: امروز یادآور حماسه غرورآفرین ملت ایران در ۱۵ خرداد سال ۴۲ است.

مداح برجسته اهل بیت عصمت و طهارت افزود: مردم در ۱۵ خرداد سال ۴۲ کفن پوشیده و برای آزادی مرجع تقلیدشان شعار می دادند به طوری که جانشان را بر کف دست گرفته بود.

مردم یمن دست از آرمان های اسلام نمی کشند

وی با اشاره به این نکته که امروز صدای مردم ورامین در یمن شنیده می شود ادامه داد: امروز صدای قیام مردم ورامین در ۱۵ خرداد سال ۴۲ از یمن به گوش می رسد.

طاهری اضافه کرد: امروز مردم یمن نیز مانند قیام کنندگان سال ۴۲ حاضرند زن و فرزندان خود را فدا کنند ولی دست از آرمان های اسلام نکشند به همین خاطر باید به شهدای قیام ۱۵ خرداد درود فرستاد.

انقلاب مدیون ورامین و شهدای آن است

این مداح اهل بیت عنوان کرد: در دنیایی که اگر در کشوری مستقل نظیر ایران تلنگری به طور سهوی بر کسی زده شود از طریق رسانه های معاند شروع به عربده کشی می کند، امروز ۱۴ میلیون نفر از مردم یمن دسترسی به غذا ندارند اما کسی هم ناراحت نمی شود.

وی بیان داشت: اگر در ۱۵ خرداد سال ۴۲ مردم ورامین شعار می دادند که تا خون در رگ ماست هدیه به رهبر ماست امروز نیز این مردم با کفن در مراسم حاضر شده و شعار خامنه ای خمینی دیگر است را بر روی آن نوشتند یعنی راه امام توسط رهبری ادامه پیدا کرده است.

طاهری یادآور شد: مردم ورامین در ۱۵ خرداد سال ۴۲ به خاطر اهانت به یک مرجع تقلید کفن پوشیده و قیام کردند به همین خاطر انقلاب مدیون ورامین و شهدای آن است.

مهر

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.