خانه » اخبار و رویدادها » افزایش تقاضای شهروندان ورامین برای میوه دولتی در نوروز امسال

افزایش تقاضای شهروندان ورامین برای میوه دولتی در نوروز امسال

رئیس جهاد کشاورزی ورامین گفت: بیش از ۳۰۰ تن میوه طی ایام عید در شهرستان ورامین توزیع شد که باید در سال آینده با توجه به تقاضای بالای مردم، این میزان افزایش یابد.

محمد حسین تاجیک  اظهار داشت: امسال برای اولین بار توزیع میوه شب عید از اداره صنعت و معدن به جهاد کشاورزی ورامین واگذار شد به طوری که بر اساس دستور العمل اعلام شده میوه ها از سوی تعاون روستایی به ایستگاه های مدنظر تخصیص یافته و مسئولان جهاد کشاورزی بر نحوه توزیع نظارت می کنند.

رئیس اداره جهاد کشاورزی ورامین با اشاره به این موضوع که جهاد کشاورزی فقط وظیفه نظارت بر عرضه میوه دولتی را دارد اظهار داشت: متولی عرضه میوه های شب عید در ورامین تعاون روستایی بود و جهاد کشاورزی بر امور ایستگاه های توزیع میوه نظارت می کرد.

رئیس جهاد کشاورزی ورامین افزود: میوه های عرضه شده در ایستگاه های درنظر گرفته شده درجه یک بوده و با بیرون بیش از سه هزار تومان اختلاف قیمت داشت و همین امر سبب افزایش تقاضای شهروندان شد.

وی ادامه داد: بیش از ۳۰۰ تن میوه در این ایام در شهرستان ورامین توزیع شد که باید در سال آینده با توجه به تقاضای بالای مردم، این میزان افزایش پیدا کند .

گفتنی است  امسال بر اساس تصمیم اتخاذ شده، مسئولیت عرضه میوه شب عید به جهاد کشاورزی داده شد و  به همین خاطر، اداره جهاد کشاورزی شهرستان ورامین جلسات متعددی را برای ایجاد هماهنگی های لازم برگزار  و با تلاش های صورت گرفته بیش از ۱۲ ایستگاه عرضه میوه در نقاط مختلف شهر ورامین راه اندازی شده است تا شهروندان ورامینی برای تهیه میوه با مشکل مواجه نشوند.

mehr

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.