خانه » اخبار و رویدادها » برگزاری دومین سوگواره کوچه‌های بنی‌هاشم در ورامین

برگزاری دومین سوگواره کوچه‌های بنی‌هاشم در ورامین

namayeshgah-koochehaye-banihashem-92-www-varamincity-com-(29)

علی عباسی امروز از برگزاری دومین سوگواره کوچه‌های بنی‌هاشم (ع) در ورامین خبر داد و اظهار داشت: دومین سوگواره کوچه‌های بنی‌هاشم (ع) با هدف آشناسازی شهروندان به‌ویژه نوجوانان با فرهنگ فاطمی (س) و مرور تاریخ و آگاهی نسبت به منافقین صدر اسلام و بصیرت‌افزایی در ایام فاطمیه (س) اجرا می‌‌شود.

وی گفت: در دومین سوگواره با المان‌های جدید صحنه‌هایی از غدیر، باغ فدک، سقیفه، مسجد النبی (ص)، باب الالباب، کوچه‌های بنی‌هاشم (ع)، محل نمادین سیلی خوردن حضرت فاطمه (س)، منزل امیرالمؤمنین (ع)، بیت الزهرا(س)، حجره میثم تمار، منزل سلمان فارسی، بقیع، بیت الاحزان و … بازسازی شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری ورامین تصریح کرد: همزمان با این رویداد فرهنگی و معنوی، نمایشگاه‌های کتاب، حجاب و عفاف و کتاب، مسابقه ویژه کودکان و نوجوانان، فراخوان مقاله و نمایش مذهبی با موضوع شناخت و سبک زندگی و آشنایی با سیرت حضرت فاطمه زهرا (س) نیز در حاشیه این سوگواره برگزار می‌شود.

namayeshgah-koochehaye-banihashem-92-www-varamincity-com-(30)

عباسی در پایان کرد: دومین سوگواره کوچه‌های بنی‌هاشم (ع) با حمایت ویژه و معنوی علی حیدریان شهردار، زهرا هداوند میرزایی رئیس کمسیون بانوان و اعضای شورای اسلامی شهر ورامین در روز ۱۲ اسفند ماه در آستانه شهادت حضرت زهرا (س) با حضور مسئولان استان تهران و شهرستان ورامین افتتاح و تا تولد بانوی آب و آئینه پذیرای عموم شهروندان ولایتی، دانشجویان و دانش‌آموزان است.

از نخستین سوگواره کوچه‌های بنی‌هاشم (ع) در سال قبل قریب به ۵۰ هزار نفر از شهروندان ورامین، استان تهران و دیگر استان‌ها و شهرستان‌های کشور بازدید کردند.

fars

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.