خانه » اخبار و رویدادها » اجتماعی » مکان نمایشگاه تنظیم بازار ورامین تغییر کرد

مکان نمایشگاه تنظیم بازار ورامین تغییر کرد

773690

پس از گزارشات متعدد مبنی بر استفاده از سالن تختی ورامین به عنوان نمایشگاه در فصول مختلف سال، مسئولان برای اولین بار مکان نمایشگاه تنظیم بازار را تغییر دادند.

خبرگزاری مهر در دو گزارش و مصاحبه به موضوع تعطیلی سالن تختی ورامین به بهانه برپایی نمایشگاه اشاره و اعتراض گسترده ورزشکاران را منعکس کرد و از آن سو نیز اداره صنعت، معدن و تجارت توضیحات مفصلی را در پاسخ به مواضع رییس اداره ورزش و جوانان ورامین بیان داشت.

مجید بذرافشان چندی پیش با اشاره به نارضایتی ورزشکاران از تعطیلی سالن به بهانه برگزاری نمایشگاه اظهار داشت که بنده به عنوان متولی ورزش شهرستان ورامین صد در صد با موضع ورزشکاران مبنی بر مخالفت با واگذاری سالن ورزشی برای برگزاری نمایشگاه های مختلف موافقم.

تغییر مکان نمایشگاه تنظیم بازار برای اولین بار

این موضع با واکنش حسن میرزایی رییس اداره صنعت، معدن و تجارت ورامین روبه رو شد و وی ضمن انتشار اسناد قرارداد اداره ورزش و جوانان با بخش خصوصی بیان داشت: اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین با رضایت کامل و توافق صورت گرفته که طی قرارداد رسمی به شماره ۳۱/۴۱۰۲/۲۰۶ مورخ ۲۰/۱۰/۹۳ به امضای رئیس و مسئولین حقوقی و امور مالی اداره ورزش و جوانان ورامین رسیده است و با اخذ مبلغ اجاره معین، اقدام به اجاره ورزشگاه به بخش خصوصی جهت برگزاری نمایشگاه کرده است.

وی تأکید کرد: اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین با انعقاد قرارداد در قبال دریافت وجه معین، مجموعه ورزشی مورد اشاره را در اختیار بخش خصوصی جهت برگزاری نمایشگاه های تنظیم بازار (بهاره و پائیزه) قرار داده است.

برپایی نمایشگاه تنظیم بازار از ۱۴ اسفندماه

این سخنان با واکنش رییس اداره ورزش و جوانان ورامین روبه رو شد و مجید بذرافشان ضمن تقدیر از پیگیری خبرگزاری مهر در این زمینه اظهار داشت: ما با اداره صنعت، معدن و تجارت مشکلی نداریم اما اگر به خاطر اداره صنعت، معدن و تجارت نبود، سالن ورزشی به هیچ بخش خصوصی داده نمی شد.

وی با رد اختصاص سالن به ارگان ها و نهادهای مختلف افزود: ما به هیچ ارگان و یا نهادی، سالن ورزشی را نداده ایم و تنها در سه مقطع در طول سال به اداره صنعت، معدن و تجارت اختصاص داده شده است.

بررسی دو مکان برای برگزار نمایشگاه امسال

حسن میرزایی رییس اداره صنعت، معدن و تجارت ورامین نیز با اشاره به برگزاری نمایشگاه تنظیم بازار شب عید از ۱۴ اسفندماه اظهار داشت: نمایشگاه تنظیم بازار شب عید همانند سال های گذشته با برنامه ریزی های صورت گرفته و همزمان با ۱۴ اسفندماه افتتاح می شود و شهروندان می توانند کالاهای مورد نیاز خود را از این نمایشگاه خریداری کنند.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت ورامین افزود: امسال نمایشگاه تنظیم بازار در سالن تختی ورامین برگزار نمی شود و با تلاش های صورت گرفته دو مکان برای برپایی نمایشگاه در نظر گرفته شده که طی روزهای آینده یکی از این اماکن برای برگزاری نمایشگاه انتخاب خواهد شد.

وی ادامه داد: فروشگاه تعاون روستایی در ده شریفا و ترمینال قدیم در کمربندی شهید بهشتی دو مکانی هستند که برای این امر در نظر گرفته شده اند که در روزهای آینده از میان این دو مکان، یکی برای برپایی نمایشگاه آماده سازی خواهد شد.

مهر

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.