خانه » اخبار و رویدادها » اجتماعی » برپایی نمایشگاه در ورزشگاه! / مخالفت ۱۰۰درصدی رئیس اداره ورزش و جوانان!

برپایی نمایشگاه در ورزشگاه! / مخالفت ۱۰۰درصدی رئیس اداره ورزش و جوانان!

شهرستان ورامین با داشتن جمعیتی بالغ بر سیصد هزار نفر از داشتن مکانی برای برپایی نمایشگاه محروم بوده و همین امر سبب شده تا مدیران این شهرستان از اماکن ورزشی برای این منظور استفاده کنند و این موضوع گلایه فعالان ورزشی را به همراه داشته است.

جمعی از ورزشکاران شهرستان ورامین ضمن ابراز نارضایتی از وضعیت موجود تأکید کردند که سالن تختی شهرستان ورامین به عنوان مهمترین سالن ورزشی شهرستان که در اختیار ۱۴ هیئات ورزشی است در طول سال در اختیار ارگان های مختلف برای برپایی نمایشگاه قرار می گیرد.

اختصاص سالن ورزشی ورامین برای نمایشگاه جفا در حق ورزش است

بهزاد محمدی استاد برجسته جودوی شهرستان ورامین و از پیشکسوتان این عرصه اظهار داشت: واگذاری سالن ورزشی با توجه به استفاده جوانان و نوجوانان برای برپایی نمایشگاه های بهاره، پاییزه و پایان سال، جفا در حق ورزش ورامین است.

این پیشکسوت ورزش شهرستان ورامین افزود: همه علاقه مندان به ورزش می دانند که یک ورزشکار موفق باید تمرینات مداومی را در طول سال انجام داده تا به موفقیت در رشته مورد نظر خود برسد اما با وضعیت موجود و تعطیلی چند باره سالن های ورزشی در ورامین این موضوع به مشکلی برای ورزشکاران این شهرستان بدل شده است.

وی ادامه داد: هر زمان که نمایشگاهی در سالن تختی شهرستان ورامین برپا می شود، چند روز قبل از آغاز و چند روز پس از آن، ورزشکاران از استفاده از سالن محروم شده و ابزار و وسایلی که جایگاهی در سالن های ورزشی ندارند وارد محیط ورزشی می شود.

773690

محمدی اضافه کرد: در روزهای اخیر نمایشگاه مبل در سالن ورزشی ورامین برگزار شد که همین امر سبب گردید تا مجددا تمرینات رشته های مختلف ورزشی تعطیل و جوانان زیادی دچار مشکل شوند و از طرف دیگر نقل و انتقال وسایل فلزی و سخت، لطمات جبران ناپذیری را به امکانات سالن می زند.

این مربی جودو عنوان کرد: متأسفانه مسئولان به درخواست های ورزشکاران در این زمینه توجه لازم را نداشته اند و همین امر باعث گلایه مندی فعالان ورزشی در این زمینه شده است.

با اختصاص سالن های ورزشی برای نمایشگاه مخالفم

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین نیز با انتقاد از وضعیت موجود اظهار داشت: بنده به عنوان متولی ورزش شهرستان ورامین صد در صد با موضع ورزشکاران مبنی بر مخالفت با واگذاری سالن ورزشی برای برگزاری نمایشگاه های مختلف موافقم.

مجید بذرافشان با اشاره به برگزاری سه نمایشگاه در طول سال در شهرستان ورامین افزود: در طول سال دو الی سه مرتبه در ایام آغاز سال تحصیلی و ایام پایانی سال، نمایشگاه هایی در سالن تختی شهرستان ورامین برگزار می شود و عملا به مدت یک ماه این سالن که در اختیار هیئت های ورزشی است، در اختیار اداره صنعت و معدن قرار می گیرد.

وی ادامه داد: متأسفانه شهرستان ورامین از داشتن مکانی مجهز و مختص ایجاد نمایشگاه محروم است و با توجه به فقدان محلی برای نمایشگاه و با فشارهای وارده مجبور به اختصاص سالن ورزشی تختی برای برپایی نمایشگاه هستیم.

با برگزاری نمایشگاه عید در سالن تختی ورامین مخالفت کرده ام

بذرافشان اضافه کرد: با توجه به اعتراض ورزشکاران تاکنون از برگزاری نمایشگاه شب عید در ایام پایانی سال در سالن تختی ورامین جلوگیری کرده ایم زیرا با اختصاص سالن های ورزشی برای برپایی نمایشگاه به شدت مخالفیم.

این مسئول عنوان کرد: در سالن تختی شهرستان ورامین بیش از ۱۴ هیئت ورزشی در ساعات مختلف روز از امکانات آن بهره می برند و تعطیلی سالن و برپایی نمایشگاه لطمات جبران ناپذیری را به جوانان و علاقه مندان به ورزش وارد می کند.

به هر ترتیب تغییر کاربری سالن ورزشی ورامین برای برپایی نمایشگاه های مختلف در طول سال ناراحتی و نگرانی ورزشکاران را به همراه داشته است و این موضوع ضرورت احداث مکانی دائمی برای برگزاری نمایشگاه در شهرستان ۳۰۰ هزار نفری ورامین را بیش از گذشته به مسئولان گوشزد می کند.

مهر

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.