خانه » اخبار و رویدادها » اخبار جوادآباد » ۷ پروژه عمرانی در جوادآباد به بهره برداری رسید

۷ پروژه عمرانی در جوادآباد به بهره برداری رسید

عصر امروز و همزمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر، هفت پروژه از ۳۷ پروژه عمرانی بخش جواد آباد با حضور سید حسین حسینی  امام جمعه ، محسن خوانساری فرماندار، سید همایون عباسی بخشدار جواد آباد، رضا رحیمی معاون برنامه ریزی اداری مالی فرمانداری و عباس علیخانیان ریاست بنیاد مسکن انفلاب اسلامی شهرستان ورامین پیشوا و قرچک افتتاح و بهره برداری رسید.

سید همایون عباسی در حاشیه این مراسم و در جمع خبرنگاران با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: ایام الله دهه مبارک فجر بهترین فرصت برای ارائه خدمات دستگاه های دولتی و خدمت رسان در نظام اسلامی به مردم است.

بخشدار جوادآباد افزود: بیان خدمات دستگاه های اجرایی زمینه ساز امید در جامعه و افزایش میزان دلبستگی مردم به نظام خواهد شد زیرا انقلاب اسلامی ایران خدمات گسترده ای حتی در دوره افتاده ترین نقاط کشور داشته است.

وی ادامه داد: با عنایت های صورت گرفته امروز هفت پروژه از ۳۷ پروژه قابل بهره برداری در دهه مبارک فجر با حضور مسئولان شهرستانی در بخش جوادآباد افتتاح و در اختیار مردم قرار گرفت.

عباسی اضافه کرد: بهسازی معابر روستای حسن آباد کوه گچ به مساحت ۳۵۰۰ متر مربع با اعتبار ۷۰۰ میلیون ریال ، بهسازی معابر روستای قلعه بلند به مساحت ۴۰۰۰ متر مربع با اعتبار ۹۰۰ میلیون ریال، زیرسازی و بهسازی معابر روستای شمس آباد به مساحت ۳۸۰۰ متر مربع با اعتبار ۱۰۰۰ میلیون ریال هزینه شده است .

بخشدار جوادآباد در خصوص احداث چهاربوستان روستایی در بخش جواد آباد اعلام داشت: بوستان روستایی همراه با اجرای ست ورزشی در روستای حسن آباد کوه گچ به مساحت ۵۰۰ متر مربع با اعتبار ۲۰۰ میلیون ریال ، بوستان روستایی همراه با اجرای ست ورزشی در روستای قلعه بلند به مساحت ۷۵۰ متر مربع با اعتبار ۲۵۰ میلیون ریال ، بوستان روستایی همراه با اجرای ست ورزشی و سنگ فرش در روستای حصارحسن بیک  به مساحت ۱۰۰۰ متر مربع با اعتبار ۳۰۰ میلیون ریال و بوستان روستایی همراه با اجرای ست ورزشی و سنگ فرش در روستای حصار بالا به مساحت ۱۰۰۰ متر مربع با اعتبار ۳۰۰ میلیون ریال از یروژه های بوستان روستایی در بخش جواد آباد نام برد .

نماینده عالی دولت در بخش جواد آباد اظهار داشت : پنج ساختمان دهیاری،دو زمین چمن مصنوعی ،۲ سالن ورزشی از ۳۷ پروژه عمرانی بخش جواد آباد می باشد که با یاری خداوند متعال روزهای  نوزدهم و بیستم بهمن ماه با حضور مسئولین عالیرتبه کشور و استان تهران افتتاح و بهره برداری می شود .

مشاور فرماندار ورامین در پایان اظهار امیدواری کرد با افتتاح و بهره برداری از  این پروژه ها توسعه روستاهای بخش جوادآباد را ارتقا داده و متعاقب آن ماندگاری مردم در روستاها را فراهم نمائیم .

mehr

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.