خانه » اخبار و رویدادها » موسسه متین وارنای صالحین ثبت شد/ بذرافشان، مدیرعامل جدید/ اسامی بازیکنان جدید تیم والیبال متین ورامین/ تلاش برای بازپس گیری سهمیه باشگاه های جهان

موسسه متین وارنای صالحین ثبت شد/ بذرافشان، مدیرعامل جدید/ اسامی بازیکنان جدید تیم والیبال متین ورامین/ تلاش برای بازپس گیری سهمیه باشگاه های جهان

به گزارش ورامین سیتی ، اواخر مهرماه لیگ برتر والیبال در سال ۹۴ آغاز خواهد شد و تیم ها آرام آرام شکل کلی خود را به دست آوردند. تیم والیبال متین ورامین که با کشمکش های بسیاری در لیگ برتر ماندنی شد، با ۱۳ بازیکن از امروز کار خود را آغاز کرد. پرویز پزشکی، بهزاد حیدرشاهی، محمد محمدکاظم، وحید والی، بهرام فرید، مسعود عزیزی، مصطفی شریفات، سهند الله وردیان، حسام بخششی، علی اصغر رزم فر، احسن شیرکوند و شاهین مفیدی بازیکنان این تیم خواهند بود.

حسین حسینی (مدیرفنی)، جمال اردستانی(سرپرست)، محمد ترکاشوند( سرمربی)، داود آهنگری و علیرضا طلوع کیان (مربی) و مهدی حسن زاده (بدنساز) پیکره اصلی متین در سال ۹۴ را تشکیل خواهند داد. متین ورامین در ۳ حضور گذشته اش در لیگ برتر والیبال یک عنوان قهرمانی و یک عنوان نایب قهرمانی را در کارنامه دارد و امسال با ترکیبی کاملا جدید به دنبال کسب جایگاه مناسب در شأن نام این تیم است

مدیرعامل جدید متین ورامین گفت: امروز نام متین به عنوان یک برند برای والیبال این شهرستان تلقی می‌شود به همین خاطر تلاش کردیم که این نام را حفظ کنیم.

تیم متین ورامین پس از کش‌وقوس‌های فراوان در فصل جدید لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور با مالکیت جدید شرکت خواهد کرد.

مسئولان شهرستان ورامین پس از انصراف مالک باشگاه متین ورامین از تیمداری در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور، موسسه متین وارنای صالحین را به ثبت رساندند و بنا دارند با همان نام متین ورامین در رقابت‌ها شرکت کنند.

پس از بحث و رایزنی‌های متعدد مجید بذرافشان رئیس کنونی اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه متین انتخاب شد و هدایت نماینده والیبال ورامین نیز بر عهده محمد ترکاشوند یکی از ستاره‌های والیبال ایران سپرده شد.

مجید بذرافشان مدیرعامل باشگاه متین ورامین و رئیس کنونی اداره ورزش و جوانان این شهرستان به تشریح آخرین وضعیت این تیم برای حضور در مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور پرداخت.

بذرافشان با اشاره به پتانسیل و ظرفیت‌های موجود در والیبال شهرستان ورامین اظهار داشت: شهرستان ورامین در رشته والیبال از پتانسیل و ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی افزود: حضور تیم متین ورامین در چند فصل اخیر لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور موجی از شور و نشاط ورزشی را در میان علاقه‌مندان به والیبال در دیار ۱۵ خرداد ایجاد کرد.

بذرافشان ادامه داد: با حضور و کسب موفقیت‌های متین ورامین در لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور و جام باشگاه‌های آسیا و حضور در جام باشگاه‌های جهان، جوانان و نوجوانان فراوانی به این رشته ورزشی گرایش پیدا کردند و بسیاری از سالن‌های ورزشی به محلی برای تمرین و آموزش والیبال تبدیل شد.

وی اضافه کرد: با پایان فصل گذشته لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور، مسئولان و مالکان موسسه کاراسازه متین اعلام کردند که در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر قصد تیمداری ندارند اما مردم و علاقه‌مندان به ورزش خواستار حضور یک تیم از ورامین در این مسابقات بود.

وی عنوان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته، امسال نیز شهرستان ورامین یک نماینده در لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور خواهد داشت و تلاش داریم تیمی قدرتمند را روانه مسابقات کنیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین در پاسخ به این سؤال که نام نماینده ورامین در مسابقات لیگ برتر چه خواهد بود، اظهار داشت: امروز نام متین به عنوان یک برند برای والیبال این شهرستان تلقی می‌شود به همین خاطر تلاش کردیم که این نام را حفظ کنیم.

وی افزود: با تلاش مسئولان، موسسه‌ای به نام متین وارنای صالحین را به ثبت رساندیم تا بتوانیم از نام متین در مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور استفاده کنیم، به همین خاطر امسال نیز با نام متین ورامین در مسابقات حضور خواهیم داشت.

مدیرعامل تیم متین ورامین در پاسخ به این که آیا ترکیب اعضای هیئت مدیره تیم مشخص شده است یا خیر، بیان داشت: ترکیب اولیه هیئت مدیره متین برای ثبت موسسه تشکیل شده است و طی روزهای آینده ترکیب نهایی اعلام خواهد شد.

وی در پاسخ به سؤال دیگری درباره روند جذب بازیکنان جدید به تیم متین ورامین نیز یادآور شد: با تعدادی از بازیکنانی که فصل گذشته نیز در تیم حضور داشتند،  به توافق رسیدیم و در فصل جدید لیگ برتر نیز برای متین به میدان می‌روند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا مراسم رونمایی نیز برای تیم متین ورامین برگزار می‌شود، گفت: طی روزهای آینده مراسم رونمایی با حضور بازیکنان و مسئولان تیم برگزار خواهد شد.

بذرافشان یادآور شد: تمرینات تیم متین ورامین از عصر امروز با حضور بازیکنان و کادر فنی تیم آغاز و تمرینات فشرده‌ای برای حضور پرقدرت در لیگ برتر والیبال انجام می‌شود.

مدیرعامل تیم متین ورامین در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه که آیا بازیکن خارجی نیز جذب تیم متین ورامین می‌شود، افزود:  با چندین بازیکن خارجی وارد مذاکره شدیم و تلاش داشتیم پشت خط زن تیم ملی فرانسه و بازیکن تیم ملی آمریکا را به خدمت بگیریم اما رقم بالای این بازیکنان در توان باشگاه متین نبود.

وی ادامه داد: هم اکنون تلاش می‌کنیم که یک بازیکن خارجی برای پست پاسور تیم به خدمت بگیریم.

پس از قهرمانی متین ورامین در لیگ سال۹۲ این تیم به عنوان نماینده آسیا در جام باشگاه های آسیا شرکت کرد. در همان مسابقات تصمیم بر این گرفته شد تا متین برای سال ۹۴ هم به عنوان نماینده آسیا در این مسابقات شرکت کند اما این تیم در مقطعی از حضور در رقابت های لیگ برتر والیبال انصراف داد و در همان زمان فدراسیون والیبال پیکان را به عنوان نماینده آسیا در مسابقات جام باشگاه جهان به فدراسیون جهانی والیبال معرفی کرد.

حالا متین به لیگ برتر والیبال بازگشته است و با توجه به اینکه مسابقات جام باشگاه های جهان تماما به هزینه فدراسیون جهانی والیبال انجام می شد و یک امتیاز بزرگ برای هر تیمی محسوب می شود، این تیم به دنبال بازپس گیری سهمیه اش در مسابقات جهانی است. اما در چند روز گذشته فدراسیون والیبال ایران پیکان را به عنوان نماینده آسیا در این مسابقات معرفی کرده است.

احسن شیرکوند بازیکن تیم والیبال متین ورامین که به نوعی بانی شکل گیری این تیم هم محسوب می شود، در این باره می گوید:« ما برای بازگشتمان به لیگ برتر والیبال از امتیاز حضورمان در باشگاه های جهان برای جذب اسپانسر کمک گرفته ایم و این امتیاز برای ما پوئن مثبتی بود تا بتوانیم جذب سرمایه کنیم. حضور در این مسابقات حل تیم ما است و آقای داورزنی باید حق ما را احیا کند. اگر نامه ای هم به فدراسیون جهانی زده است ما این خواهش را داریم که آن را لغو کرده و یک بار دیگر متین ورامین را به عنوان آسیا در این مسابقات معرفی کند. »

او در مورد آخرین شرایط حضور متین در این مسابقات ادامه داد: « ما ۲ ماه قبل اعلام آمادگی در لیگ برتر والیبال و جام باشگاه های جهان کرده بودیم و تمام سعی مان را کردیم که تیم امسالمان هم با نام متین در مسابقات حضور پیدا کند تا سهمیه جام باشگاه های جهان مان حفظ شود. اما بدون هیچ پیغامی این سهم را از ما گرفته و به پیکان داده اند. این حق تیم ما است و بخش خصوصی به این حمایت ها نیاز دارد و اگر این حق طبیعی را از تیم ما بگیرند، قطعا ما به مشکلاتی برخواهیم خورد.در حال حاضر آقای نقوی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی شخصا پیگیر این موضوع است و با موافقت حضور متین در جام باشگاه های جهان کمک بزرگی به والیبال ورامین شده است.»

منبع: ورزش۳ و مهر

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.