خانه » اخبار و رویدادها » اجتماعی » ۲۱ کیلومتر از راه های روستایی ورامین آسفالت شد

۲۱ کیلومتر از راه های روستایی ورامین آسفالت شد

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ورامین از آسفالت ۲۱ کیلومتر از راه های روستایی این شهرستان خبر داد.

 asfalt

علیرضا نادریان  اظهارداشت: یکی از مهمترین برنامه های اداره راه و شهرسازی شهرستان ورامین در جهت توسعه و پیشرفت مناطق روستایی و کمتر برخوردار ، ایجاد دسترسی های ایمن و استاندارد است.

وی افزود: اجرای پروژه آسفالت کمربندی ورامین به پاکدشت به طول ۷ کیلومتر با اعتبار ۱۴ میلیارد ریال، آسفالت جاده روستای حسین آباد کاشانی به سعد آباد به طول ۶ کیلومتر و اعتبار ۱۲ میلیارد ریال، زیر سازی و آسفالت روستای قوئینک زهری به خورین به طول ۲ کیلومتر و اعتبار ۶ میلیارد ریال و آسفالت مسیر جواد آباد به روستای حصار حسن بیک به طول ۶ کیلومتر و اعتبار ۸ میلیارد ریال از جمله پروژه های راه سازی شهرستان ورامین است که به طور کامل اجرا شده است.

وی اظهار داشت: همچنین به منظور سهولت در تردد و کاهش حوادث رانندگی، علائم راهنمایی و رانندگی، اخباری و هشدار دهنده در ۱۰ کیلومتر از راه های ورامین به چرمشهر، احمد آباد کوزه گران به کویرآباد ، جاده محمد آباد انجام شده و در بیش از ۲۴۰ کیلومتر از راه های مواصلاتی شهرستان ورامین خط کشی شده است.

نادریان همچنین از عملیات درز گیری آسفالت مسیر ورامین به جوادآباد به ورامین به طول ۹ کیلومتر خبر داد.

رئیس اداره راه و شهرسازی ورامین با اشاره به سفر وزیر راه و شهرسازی به این شهرستان گفت: با حضور وزیر راه به ورامین ، روند اجرای پروژه های راه سازی ورامین تسریع بخشیده شد و هم اکنون اجرای پروژه تعریض مسیر ورامین به آبباریک با افزایش دستگاه های راه سازی در دست اقدام بوده و تا اسفند ماه ، ۴ کیلومتر از این مسیر آسفالت و زیر بار ترافیک خواهد رفت.

وی بیان داشت: یکی از پروژه های مهم شهرستان ورامین ، اجرای زیر گذر کمربندی شمالی ورامین به پیشوا است که به دلیل معارضان موجود در محل اجرای پروژه، تکمیل آن با تأخیر مواجه شده که امید است با رفع معارضان شاهد اجرای فاز اول آن باشیم.

irna

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.