خانه » اخبار و رویدادها » اجتماعی » آسفالت خیابان های ورامین با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد تومان/ استفاده از ۲۰۰۰ تُن آسفالت در منطقه سکینه بانو

آسفالت خیابان های ورامین با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد تومان/ استفاده از ۲۰۰۰ تُن آسفالت در منطقه سکینه بانو

به گزارش ورامین سیتی، مردم ورامین طی روزهای اخیر شاهد آسفالت بسیاری از معابر و خیابان های شهر خود هستند به طوری که در چند روز گذشته بیش از یک میلیارد تومان برای آسفالت در این شهر هزینه شده است.

مردم شهر ورامین همواره از نداشتن آسفالت مناسب در بسیاری از خیابان ها و کوچه های این شهر رنج برده و می برند و همواره از مسئولان شهری خواسته اند که فکری برای حل این مشکل کنند.

در ابتدای سال جاری شهردار ورامین اعلام کرد که نهضت آسفالت در ورامین آغاز می شود و به مرور زمان بسیاری از خیابان ها و معابر شهری ورامین که بیش از یک دهه از آسفالت شدن آنان می گذرد، رنگ آسفالت را به خود می بیند.

حال شهرداری ورامین هزاران تن آسفالت را به منظور بهسازی و مرمت خیابان ها و معابر شهری ورامین خریداری کرده و تاکنون عملیات روکش آسفالت برخی از خیابان ها و معابر اصلی را به پایان رسانده است.

نهضت آسفالت در ورامین

فتح الله فرجی نایب رییس شورای اسلامی شهر ورامین اظهار داشت: شورای اسلامی شهر ورامین از اقدام شهرداری در آسفالت معابر و خیابان های شهر ورامین حمایت می کند.

آسفالت ورامین کراپ شده

وی افزود: اعضای شورای اسلامی شهر ورامین نیز بر لزوم آسفالت برخی خیابان ها و معابر شهری که از وضعیت نامناسبی برخوردار هستند، تأکید داشته و در این راستا اقدامات لازم را انجام داده و می دهد.

فرجی ادامه داد: تلاش داریم تا از مدیریت شهری ورامین در زمینه نهضت آسفالت خیابان های ورامین در طول سال جاری حمایت لازم را داشته باشیم.

یکی از ساکنان منطقه سیکنه بانوی ورامین اظهار داشت: طی روزهای اخیر منطقه سکینه بانوی ورامین که از آسفالت نامناسبی برخوردار بود به همت مسئولان شهری آسفالت شد.

وی افزود: منطقه سیکنه بانو و بسیاری از مناطق دیگر ورامین نیازمند داشتن آسفالت مناسب بودند و امروز ساکنان سکینه بانو به خواسته خود در این زمینه رسیدند و امیدواریم این مهم در سایر خیابان های ورامین نیز انجام شود.

در این میان برخی از خیابان ها و کوچه های ورامین دارای آسفالت نامناسبی هستند و ساکنان آن مناطق نیز از مسئولان شهری می خواهند که نهضت آسفالت به مناطق آنان نیز برسد.

آسفالت ورامین کراپ شده

علی حیدریان شهردار ورامین با اشاره به آغاز نهضت آسفالت در مناطق مختلف ورامین اظهار داشت: در سال جاری و با عنایت شورای اسلامی شهر ورامین، بودجه مناسبی برای آسفالت معابر و خیابان های شهری در نظر گرفته شد.

وی افزود: مردم ورامین طی روزهای اخیر شاهد آسفالت بسیاری از معابر و خیابان های شهر خود هستند به طوری که طی روزهای اخیر بیش از یک میلیارد تومان برای آسفالت در این شهر هزینه شده است.

حیدریان ادامه داد: فقط برای منطقه سکینه بانو حد فاصل خیابان خبرنگار تا جایگاه حصارک بیش از دو هزار تن آسفالت استفاده شد که در نوع خود جالب توجه است.

وی اضافه کرد: نهضت آسفالت در نقاط دیگر شهر ورامین نیز به مرور زمان آغاز خواهد شد.

منبع: مهر

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.