خانه » اخبار و رویدادها » اختتامیه جشنواره مردمی فیلم عمار در ورامین برگزار شد

اختتامیه جشنواره مردمی فیلم عمار در ورامین برگزار شد

80986341-5406083

شنبه شب مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره مردمی فیلم عمار در شهرستان ورامین با حضور جمعی از مردم در سالن اجتماعات شهرداری ورامین برگزار شد که دبیر اجرایی این جشنواره در ورامین در حاشیه این مراسم گفت: جشنواره عمار با پرداختن به عرصه هنر و فیلمسازی به دنبال تاثیر مستقیم هنر در مناسبات زندگی مردم و ترویج سبک زندگی ایرانی و اسلامی است.

سیدمحمدجواد شاه‌صاحب ادامه داد: جشنواره عمار زمینه‌ای بسیار مناسب برای بیان معضلات زندگی، تهاجمات فرهنگی به صورت داستانی و مستند به وسیله خود مردم است که بازخورد اکران فیلم‌ها در شهرستان ورامین بسیار مناسب ارزیابی شد.

وی افزود: جشنواره مردمی عمار در شهرستان ورامین در روزهای ۱۷، ۱۸ و ۱۹ دی ماه از ساعت ۱۵ تا ۱۹ برگزار شد که با استقبال خوبی از سوی جوانان و احاد مردم شهرستان ورامین مواجه شد.

دبیر اجرایی جشنواره فیلم عمار در ورامین تصریح کرد: در این جشنواره طی سه روز بیش از ۳۰ فیلم، مستند، نماهنگ و فیلم کوتاه در حوزه‌های مختلف هنری، فرهنگی، بصیرتی، دینی و سیاسی برای عموم مردم پخش شد.

وی ضمن تشکر از سپاه ناحیه ورامین برای حمایت از برگزاری جشنواره در ورامین عنوان کرد: این جشنواره به همت پایگاه بسیج شهید مدنی حوزه ۶ حضرت سجاد (ع) و با همکاری پایگاه شهید خدایی و معاونت فرهنگی شهرداری ورامین برگزار شد.

شاه‌صاحب تاکید کرد: در زمان اکران فیلم‌ها در شهرستان ورامین شاهد شور و اشتیاق جوانان برای ساخت فیلم و مستندهای ارزشی و اجتماعی بودیم که امیدواریم سال آینده چند فیلم از شهرستان ورامین در این جشنواره اکران شود.

دبیر اجرایی این جشنواره در ورامین تصریح کرد: متاسفانه قبل از برپایی این جشنواره برخی از ادارات و اسپانسرهای بخش خصوصی قول‌هایی در ارتباط با حمایت مالی از این جشنواره دادند اما تاکنون هیچ‌گونه حمایتی از سوی آن‌ها برای پرداخت هزینه‌های مالی انجام نشده است.

وی در پایان با بیان اینکه کلیه هزینه‌های این جشنواره از تبلیغات شهری و هزینه‌هایی مانند پذیرایی از مردم توسط جوانان و نوجوانان مشتاق پرداخت شده است، گفت: برخی از هزینه‌های این جشنواره تاکنون پرداخت نشده است و توقع می‌رود مسئولان فرهنگی شهرستان در سال فرهنگ از اقدامات فرهنگی در شهرستان ورامین حمایت کنند چراکه سرمایه‌گذاری در عرصه جهاد فرهنگی برای بیمه جامعه از تهاجمات فرهنگی دشمنان لازم است.

fars

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.