خانه » اخبار و رویدادها » زمان و مکان اکران فیلم های جشنواره عمار در ورامین

زمان و مکان اکران فیلم های جشنواره عمار در ورامین

علی عباسی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پنجمین جشنواره فیلم عمار به همت پایگاه بسیج شهید مدنی، پایگاه بسیج شهید خدایی شهرستان ورامین، معاونت فرهنگی شهرداری ورامین و کمک و یاری مردم و جوانان انقلابی همچون سنوات گذشته در شهرستان ورامین برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار ورامین افزود: اکران فیلم‌های جشنواره عمار در سالن اجتماعات شهرداری ورامین در روزهای ۱۷، ۱۸ و ۱۹ دی ماه از ساعت ۱۵ تا ۱۹ برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: از ویژگی‌های امسال جشنواره و تفاوت آن با دوره گذشته می‌توان به مراسم افتتاحیه با حضور خانواده معظم شهدا در اولین روز، سانس ویژه کودک و نوجوان در روز دوم، برگزاری جشن میلاد با سعادت پیامبر گرامی اسلام (ص) اشاره کرد.
عباسی ضمن دعوت از همه مردم شهرستان ورامین برای تماشای فیلم‌های جشنواره عمار افزود: در روز آخر اکران فیلم‌های جشنواره نیز حامد محضرنیا خواننده انقلابی نسل جوان با اجرای قطعاتی انقلابی و ارزشی برنامه اجرا خواهد کرد.
وی حضور برخی کارگردانان و تهیه‌کنندگان فیلم‌ها، نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی مرتبط و … را از جمله برنامه‌های این جشنواره در شهرستان ورامین بیان کرد. (فارس)

ammar

یک نظر

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.