خانه » اخبار و رویدادها » آئین افتتاح جشنواره فیلم عمار در ورامین برگزار شد

آئین افتتاح جشنواره فیلم عمار در ورامین برگزار شد

 80986341-5406083

 به گزارش ورامین سیتی به نقل از ایرنا، در این مراسم که روز چهارشنبه با حضور مسوولین و مردم شهرستان ورامین در سالن همایش های شهرداری این شهرستان برگزار شد، ۱۵ فیلم کوتاه این جشنواره برای حضار به نمایش گذاشته شد .

مسوول برگزاری جشنواره عمار شهرستان ورامین در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت : این جشنواره همزمان با سراسر کشور و به همت پایگاه شهید آیت الله مدنی حوزه ۶ حضرت سجاد(ع) شهرستان ورامین اجرا و طی آن فیلم های منتخب چهارمین جشنواره فیلم مردمی عمار برای علاقمندان به نمایش گذاشته می شود .

مهدی شهدوست افزود : این جشنواره به منظور برخورداری از ظرفیت های مردمی و در جهت مقابله با تهدیدات نرم دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی طراحی گردیده و یقینا در خنثی سازی توطئه های دشمنان در جنگ فرهنگی نقش به سزایی ایفا می نماید .

وی گفت : آثار ارائه شده در جشنواره مردمی فیلم عمار به صورت کلیپ ، فیلم کوتاه و انمیشن می باشند که مخاطبین خود را با مسائل مختلف سیاسی و اجتماعی حاکم بر ایران اسلامی آشنا می سازند .

وی بیان داشت : در نخستین روز برگزاری این جشنواره در ورامین ۱۵ فیلم کوتاه و انیمیشن در موضوعات دفاع مقدس ، شهدای هسته ای ، جریانات مربوط به فتنه سال ۸۸ و مقابله با استکبار جهانی به نمایش گذاشته می شود .

وی اظهار داشت : این جشنواره به مدت سه روز در سالن همایش های شهرداری ورامین و از ساعت ۱۵ برگزار می شود و علاقمندان می توانند به رایگان از فیلم های این جشنواره دیدن نمایند .

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.