خانه » اخبار و رویدادها » رحیم مخدومی؛ سخنران قبل از خطبه های نماز جمعه ۱۲ دیماه

رحیم مخدومی؛ سخنران قبل از خطبه های نماز جمعه ۱۲ دیماه

وحید محمدی‌یکتا اظهار کرد: نماز جمعه محل مقدسی برای مومنان است و در تمامی متون دینی و روایی ما از آن به نیکی یاد شده است.

مدیر اطلاع‌رسانی ستاد نماز جمعه ورامین ضمن بیان این که منبر نماز جمعه منبر تشویق، تذکر و تنبیه است تصریح کرد: نماز جمعه بالاترین عبادتی است که در طول یک هفته برگزار می‌شود، امام فرمودند «نماز جمعه در راس همه امور قرار دارد» و این فرموده امام (ره) باید توسط مردم و مسئولان در نظر گرفته شود.

مدیر اطلاع‌رسانی ستاد نماز جمعه ورامین در ادامه به برنامه ریزی دقیق برای سخنرانان قبل از خطبه‌ها اشاره کرد و گفت: دکتر بختیاری رئیس شبکه بهداشت شهرستان ورامین سخنران هفته اول دی ماه نماز جمعه ورامین بوده و در مورد طرح جامع سلامت همگانی سخنرانی خواهد کرد.

وی سپس جمعه ۱۲ دی ماه را مورد اشاره قرار داد و گفت: با توجه به یوم الله ۹ دی و روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و نیز اهمیت و لزوم آگاهی هرچه بیشتر در مورد ابعاد فتنه ۸۸ رحیم مخدومی تحلیل‌گر و نویسنده متعهد منطقه به همین مناسبت قبل از خطبه‌های نماز جمعه ورامین سخنرانی خواهد کرد.

وی اضافه کرد: روز ۱۹ دی ماه نیز مصادف با ۱۷ ربیع الاول و میلاد رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق علیه‌السلام است که به همین مناسبت از حجت‌الاسلام والمسلمین علوی عضو جامعه المصطفی العالمیه برای سخنرانی قبل از خطبه‌های جمعه ۱۹ دی ماه دعوت به‌عمل آمده است.

محمدی‌یکتا آغاز از انتخاب حسن شیخی رئیس اداره ثبت احوال شهرستان ورامین به عنوان سخنران قبل از خطبه‌های نماز جمعه ۲۶ دی ماه خبر داد و گفت:در نماز جمعه ۲۶ دی ماه عملکرد اداره ثبت احوال شهرستان ورامین توسط رییس این اداره تشریح خواهد شد.

مدیر اطلاع‌رسانی ستاد نماز جمعه ورامین ستاد نماز جمعه شهرستان ورامین در پایان با اعلام اینکه سخنرانی قبل از خطبه‌ها از ساعت ۱۱:۱۰ آغاز می‌شود، گفت: سخنرانی پیش از خطبه‌ها به‌مدت ۴۰ دقیقه ادامه خواهد داشت و با توجه به اینکه تمام سعی و تلاش ما در انتخاب سخنرانان قبل از خطبه‌ها افزایش سطح اطلاع رسانی به مردم عزیز بوده و سخنرانان با دقت ویژه‌ای انتخاب شده‌اند تا سخنان آن‌ها برای مردم مفید باشد بهتر است نمازگزاران عزیز با برنامه ریزی دقیق در هنگام سخنرانی قبل از خطبه‌ها در مسجد صاحب الزمان (عج) ورامین حضور پیدا کنند.

فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.