خانه » اخبار و رویدادها » نقوی: به همه دولتمردان دولت نهم و دهم خسته نباشید عرض می کنم،خیلی زحمت کشیدند

نقوی: به همه دولتمردان دولت نهم و دهم خسته نباشید عرض می کنم،خیلی زحمت کشیدند

به گزارش ورامین سیتی به نقل از مهر، دکتر سید حسین نقوی حسینی که پیش از خطبه های نماز جمعه امروز شهرستان ورامین سخن می گفت، اظهار داشت: سعی کنیم در شبهای قدر و لحظات ماه مبارک رمضان از فیوضات الهی بهره مند شویم؛ هرکس به اندازه ظرفیت، توان و لیاقت خود می تواند از باران رحمت الهی استفاده نماید، اگر ما توفیق برداشت نداشته باشیم کوتاهی از خودمان است، حضور در نماز جمعه یکی از توفیقات الهی است.

اعلام تنفر از عملکرد ناصحیح اتحادیه اروپا

وی در ادامه با اشاره به سالروز عملیات مرصاد و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این عملیات افزود: در روزهای پایانی جنگ گروهک منافقین با حمایت اتحادیه اروپا، آمریکا و مرتجعین عرب منطقه به غرب کشور حمله کردند که با دلاورمردی بسیجیان بساط آنها برچیده شد؛ منافقین از ابتدای انقلاب  تاکنون ۱۶ هزار ترور در کشور ما انجام دادند آن وقت اتحادیه اروپا اسم آنها را از لیست تروریست ها خارج کرده چون نوکر آمریکا هستند.

نماینده مردم شهرستانهای ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی افزود: آنها در ادامه حزب الله لبنان که مدافع مردم مظلوم لبنان و فلسطین است را به لیست تروریست ها وارد کرده اند، از این اقدام اظهار تنفر می کنیم.

خشوع نمایندگان آمریکا به دلیل حضور حماسی ۲۴ خرداد ملت ایران است

وی در بخش بعدی سخنان خود به تشریح حماسه سیاسی ملت ایران و بررسی دولت منتخب پرداخت و گفت: دنیا به حضور ملت ایران هم غبطه خورد و هم افتخار کرد، اخیرا ۱۳۱ نماینده آمریکا به اوباما نامه ای نوشته و از اوباما خواستند که در پی انتخاب رئیس جمهور منتخب و حضور عظیم ملت ایران از فرصت ها برای دستیابی به راه حل دیپلماتیک با ایران استفاده کند.

نقوی گفت: این خشوع نمایندگان آمریکا به دلیل حضور حماسی ۲۴ خرداد ملت ایران است، یک انتخابات قابل تقدیر که تفاوت انتخاب شدن و یا نشدن یک فرد ۲۵۰ هزار رای بود، یعنی نظام اسلامی از ۲۵۰ هزار رأی صیانت کرد؛ آن وقت آن فتنه گران هتاک سال ۸۸ ادعا می کردند که ۱۱ میلیون رأی تقلب شده است، طبق فرمایش مقام معظم رهبری فتنه گران مجرم هستند، انتظار داریم رئیس جمهور منتخب اجازه ورود فتنه گران به عرصه مدیریتی کشور را ندهد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از این زیباتر دیدار رقبای انتخاباتی و نیز رؤسای سه قوه با رئیس جمهور منتخب بود؛ همه می دانیم در عرصه اقتصادی مشکلاتی داریم، مردم اذیت می شوند، انتظار داریم رئیس جمهور منتخب یک دولت قوی به دور از حزب بازی و با اعتدال را بر سر کار بیاورد تا مشکلات هرچه سریعتر حل شود.

بررسی عملکرد دولت نهم و دهم در شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک

وی  گفت: به همه دولتمردان دولت نهم و دهم خسته نباشید عرض می کنم، خیلی زحمت کشیدند، اشکالاتی هم بود، هیچ کس بی اشکال نیست، ما همه عیب داریم، نباید از عیب خود چشم پوشیده و فقط عیب دیگران را ببینیم.

نقوی در ادامه به بیان عملکرد دولت نهم و دهم در شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک پرداخت و افزود: تعریض جاده تهران ورامین پس از ۳۰ سال، تکمیل جاده قم-گرمسار، اتصال شهرستان از دو منطقه به جاده قم گرمسار، تکمیل و شروع به کار سیستم آب شیرین کن قرچک، آغاز عملیات اجرایی بیمارستان جایگزین بیمارستان مفتح، آغاز ساخت بیمارستان دولتی قرچک، تصویب منطقه ویژه اقتصادی ورامین و ارتقای قرچک و پیشوا از بخش به شهرستان از اقدامات دولت نهم و دهم است.

وی بیان داشت: تصویب فرمانداری ویژه شهرستان ورامین، تصویب و استقرار فرماندهی ویژه شرق استان تهران در ورامین، آغار عملیات اجرایی مترو، تعریض جاده ورامین آبباریک چرمشهر، استثنا شدن ۱۰۰ هکتار از شهرک صنعتی سالاریه از ممنوعیت استقرار صنایع استان تهران، فعال سازی پنج شهرک صنعتی در منطقه، انجام عملیات آبیاری تحت فشار در بخش کشاورزی به عنوان رتبه اول، استقرار اولین دانشکده پزشکی در ورامین، کسب رتبه دوم والیبال ورامین و رتبه اول فوتسال ورامین در کشور.

تشریح عملیات مترو سه شهرستان

نماینده مردم شهرستانهای ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی سپس به تشریح پروژه مترو پرداخت و گفت: راه آهن شهری قرچک، ورامین و پیشوا در سفر اول هیئت دولت تصویب شد و راه آهن جمهوری اسلامی به عنوان دستگاه مجری انتخاب و اجرای پروژه را آغاز کرد.

وی اضافه کرد: اگر راه آهن اجرا می شد، مردم مجبور می شدند برای سوار شدن به قطار، به ایستگاه راه آهن مراجعه کرده و از قطار و لوکوموتیو راه آهن استفاده کنند که زمان رفت و برگشت آن طولانی است و در نهایت، مسافران باید در ایستگاه راه آهن تهران پیاده یا سوار شوند که خود مشکلی بر مشکلات می افزاید، همچنین قطار مشهد به تهران هم از همین راه رد می شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: اینجانب موضوع واگذاری پروژه راه آهن شهری به شرکت متروی تهران را به طور جدی دنبال کردم تا اینکه با مهندس نیکزاد وزیر راه و شهر سازی موفق به دریافت دستور رئیس جمهور مبنی بر واگذاری پروژه به شرکت مترو شدیم.

وی افزود: پروژه قبلی که راه آهن جمهوری اسلامی در حریم اختصاصی خود اجرا کرده بود همراه با همه زیر ساختها به شرکت مترو واگذار کند که اقدام آسانی نبود و نیز انتقال ردیف اعتباری پروژه مذکور از وزارت راه و شهرسازی و راه آهن جمهوری اسلامی به شرکت مترو بود که نیازمند مصوبه هیئت دولت بود که الحمدلله صورت گرفت.

نقوی با تأکید بر اینکه مترو ورامین مدیون نیکزاد وزیر راه و شهرسازی است، افزود: عملیات ریل گذاری مترو شروع شده و تا دو الی سه سال دیگر به بهره برداری خواهد رسید.

یک نظر

  1. جناب نقوی شما تاکنون سه موضع گیری در خصوص دولت کنونی داشته اید !! موج سواری بس است .مطمئم فردا همین فرود وفراز ها را هم برای روحانی خواهید داشت چون هدف شما و برخی نمایندگان ماندن است به هرقیمت، مدرس مدرس گفتن فقط شعار است

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.