خانه » اخبار و رویدادها » سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین معرفی شد

سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین معرفی شد

 با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان تهران ، حمید آرمان مهر به عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین معرفی گردید.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از ایرنا ، در این جلسه که روز چهارشنبه در فرمانداری ورامین برگزار شد ، از زحمات و تلاش های جعفر کاظمی رئیس سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین تقدیر به عمل آمد.
جعفر کاظمی
فرماندار ورامین در این جلسه گفت : فرهنگ به عنوان مهمترین اصل در پیشرفت و توسعه جامعه از جایگاه ویژه ای برخوردار است و باید تلاش کرد تا فرهنگ اسلامی در جامعه نهادینه شود.

محسن خوانساری اظهار داشت : اهمیت و جایگاه فرهنگ به حدی رفیع است که مقام معظم رهبری نیز سال جدید را با نام فرهنگ مزین کرده و این نامگذاری وظیفه تمامی مسوولین به ویژه متولیان فرهنگی را بیش از پیش سنگین کرده است .

وی اظهار داشت : تمامی مسوولین فرهنگی می باید با برنامه ریزی صحیح ، اصولی و کاربردی ، زمینه را برای نهادینه کردن فرهنگ اسلامی فراهم کنند زیرا این فرهنگ ناب نجات بخش تمامی انسان ها می باشد.

وی تصریح کرد : امروز دشمنان ایران اسلامی که در مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی با شکست های سنگینی مواجه شده اند تلاش دارند با شبیخون فرهنگی در مسیر رشد و توسعه ایران اسلامی خلل وارد نمایند که یقینا می توان با فرهنگ اسلامی به مقابله با این توطئه ها برخواست .

نماینده دولت در شهرستان ورامین گفت : عمر مسوولیت کوتاه است و باید از این فرصت مغتنم در جهت رضای خداوند بهره برده و بهترین خدمات را به مردم ارائه کرد.

لازم به ذکر است که حمید آرمان مهر پیش از این به عنوان دبیر درآموزش و پرورش ورامین مشغول خدمت بوده است .

جعفر کاظمی نیز از این پس به عنوان نخستین رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان جدیدالتأسیس قرچک خدمت خواهد کرد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.