خانه » اخبار و رویدادها » دیدار متین و وزارت دفاع در ورامین برگزار می شود

دیدار متین و وزارت دفاع در ورامین برگزار می شود

bazrafshan

مجید بذرافشان بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: طبق اعلام زمان قبلی فدراسیون والیبال و مسئولان باشگاه متین ورامین، مسابقه میان نماینده ورامین و صنایع دفاع در سالن ورزشی شهید گل‌عباسی برگزار می‌شود.

 رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین بیان کرد: متاسفانه برخی شایعات مبنی بر برگزاری مسابقه در تهران به گوش می‌رسید و عامل آن را نیز مشکلات به وجود آمده با اداره ورزش و جوانان عنوان داشتند که این خبر کذب و بی‌اساس است.

 وی ادامه داد: این اداره همچنان بر حمایت این تیم جهت حضور قدرتمندانه در لیگ برتر کشور و حتی جام باشگاه‌های جهان اصرار می‌ورزد و از هیچ کوششی نیز دریغ نخواهد کرد.

 بذرافشان افزود: در اختیار قرار دادن سالن شهید گل‌عباسی اقدام ارزنده‌ای است که همچون سال‌های گذشته با تمام توان و امکانات بیشتر در اختیار بازیکنان و مجموعه مدیریتی قرار گرفته است تا بدون هیچ دغدغه خاطری، برای نام‌آوری شهر شهیدان ۱۵ خرداد از آن بهره‌برداری شود.

 رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین گفت: حتی تمهیداتی نیز از سوی این اداره اندیشیده شده تا در صورت بروز مشکل یا خواسته‌ای در حد توان به تیم متین کمک شود تا بتواند بدون هیچ معضلی به روند نام‌آوری خود ادامه دهد.

 وی ادامه داد: در روز چهارشنبه مورخ ۵ آذرماه از ساعت ۱۷ سالن شهید گل‌عباسی ورامین میزبان این مسابقه خواهد بود و از تمامی علاقمندان نیز دعوت به‌عمل می‌آید جهت حمایت از تیم محبوبشان برای تشویق و حمایت به سالن آمده تا شاهد درخشش بازیکنان نماینده ورامین باشند.

 بذرافشان در پایان ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج گفت: در نظر است به مناسبت گرامیداشت این هفته مراسم تجلیل از پنج جانباز سرافراز هشت سال دفاع مقدس نیز پایه‌ریزی شود و اهدای گل به تمثال شهدا با حضور ورزشکاران و مسئولان قبل از آغاز مسابقه به انجام برسد.

فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.