خانه » اخبار و رویدادها » مطالبات مردم شهرستان ورامین از استاندار تهران

مطالبات مردم شهرستان ورامین از استاندار تهران

khansari

فرماندار ورامین گف: توجه مسوولین استانی و کشور به شهرستان ورامین ، این شهرستان را به جایگاه اصلی خود خواهد رساند.

محسن خوانساری اظهارداشت: شهرستان ورامین از قابلیت های ویژه ای در حوزه های مختلف اجتماعی، سیاسی، اقتصادی ، فرهنگی و هنری برخوردار می باشد که توجه به هر یک از این بخش ها می تواند زمینه رشد و توسعه بیش از پیش منطقه را میسر کند.

وی اظهار داشت: رشد و پیشرفت شهرستان ورامین در سایه توجه و همراهی مسوولین استان و کشور میسر می شود و این امر می تواند رشد و توسعه استان تهران را نیز به همراه داشته باشد.

فرماندار ورامین با اشاره به سفر یک روزه استاندار تهران به شهرستان ورامین گفت: مطالبات شهرستان ورامین از استاندار تهران در دو بخش تأمین اعتبار و بررسی مشکلات شهرستان خلاصه می شود که در بخش تأمین اعتبار رسیدگی به مشکلات حمل و نقل، منابع آب، رسیدگی به مشکلات بخش کشاورزی و افزایش سطح زیر کشت آبیاری تحت فشار، مسائل آموزشی، بهداشت و درمان، تربیت بدنی و فرهنگ مورد توجه مسوولین شهرستان قرار دارد.

خوانساری گفت: ایجاد منطقه ویژه اقتصادی، تسریع در اجرای عملیات مترو و رفع مشکلات این حوزه، رسیدگی به مشکلات بخش بهداشت و درمان، ایجاد مرکز صدای جنوب شرق استان تهران به مرکزیت ورامین، ابلاغ فرمانداری ویژه شهرستان ورامین، راه اندازی دانشگاه بین المللی علوم پزشکی، ارتقای سطح برخی از ادارات شهرستان، رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی اعم از صنعتی، کشاورزی و دامپروری و پیگیری تبدیل شدن منطقه مجاز صنعتی خیرآباد به شهرک صنعتی خصوصی از مهمترین مطالبات مردم و مسوولین شهرستان ورامین از استاندار تهران می باشد .

وی اظهار امیدواری کرد در سایه توجه مسوولین استانی و کشوری و تخصیص اعتبارات مورد نیاز به شهرستان، شاهد رشد و شکوفایی بیش از پیش شهرستان بوده و خدمت رسانی بهتری به مردم ورامین به عنوان طلایه داران قیام خونین ۱۵ خرداد صورت گیرد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.