خانه » اخبار و رویدادها » اجتماعی » توافق با ۱۳۴ مالک برای تأمین زمین ۶۰هزار متری فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران

توافق با ۱۳۴ مالک برای تأمین زمین ۶۰هزار متری فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران

81303554-5936417

رئیس شورای اسلامی شهرستان ورامین گفت : با پیگیری های صورت گرفته از سوی فرماندار، نماینده شهرستان ورامین، شهردار و شورای اسلامی ورامین، زمین مورد نیاز استقرار فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران تأمین و آماده واگذاری به نیروی انتظامی شد.

محمد وصالپور افزود: یکی از مهمترین عوامل رشد و توسعه جوامع، ارتقاء سطح امنیت پایدار در منطقه است که یقینا با استقرار فرماندهی ویژه شرق استان تهران در شهرستان ورامین این مهم میسر خواهد شد.

وی افزود: از زمان تشکیل فرماندهی ویژه شرق استان تهران در شهرستان ورامین ، تأمین زمین مورد نیاز برای احداث ستادمرکزی این فرماندهی از دغدغه های مسوولان ورامین به حساب می آمد و تلاش های صورت گرفته از سوی آنان و همکاری و مساعدت مسوولان استانی باعث شد تا این زمین از سوی شهرداری ورامین تأمین و در اختیار نیروی انتظامی قرار گیرد.

وصالپور گفت: برای تأمین زمین مورد نیاز استقرار فرماندهی ویژه شرق استان تهران ، شهرداری ورامین با ۱۳۴ نفر از مالکین منطقه توافقات لازم را صورت داد و با اخذ مجوز از شورای اسلامی ورامین آن را در اختیار نیروی انتظامی قرار خواهد داد.

وی افزود: این زمین با مساحتی بیش از۶۰ هزار متر مربع و با ارزش تقریبی ۱۸۰ میلیارد ریال در اختیار نیروی انتظامی قرار می گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهرستان ورامین تصریح کرد: برای اجرا شدن این امر مهم ، استانداری تهران و اداره کل راه و شهرسازی استان تهران مساعدت لازم را با مسوولان و شهرداری ورامین برای تغییر کاربری آن صورت دادند تا زمینه استقرار این فرماندهی انتظامی فراهم شود.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.