خانه » اخبار و رویدادها » سرمربی سابق کاله آمل، سرمربی متین ورامین شد

سرمربی سابق کاله آمل، سرمربی متین ورامین شد

 

در حالی که طی چند روز اخیر رسانه ها خبر از توافق متین ورامین با فرهاد نفرزاده می دادند، اما خبر رسیده که بهروز عطایی با قراردادی سه ساله به عنوان سرمربی متین انتخاب شده است.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از مهر، در حالیکه علیرضا فداکار چندی پیش در جمع خبرنگاران با اعلام خبر توافق متین ورامین با فرهاد نفرزاده برای هدایت این تیم در فصل جدید رقابت ها اظهار داشت که به دنبال رایزنی های فراوان با مسئولان ورامین و به خاطر درخواست مردم و جوانان، شرکت کاراسازه امسال نیز  تحت عنوان تیم والیبال متین ورامین در لیگ حضور دارد و پس از  مذاکرات  فراوان با فرهاد نفرزاده به عنوان سرمربی به توافق رسیده ایم، حال خبر می رسد که بهروز عطایی با قراردادی به عنوان سرمربی متین انتخاب شده است.

با توجه به متن قرارداد قرار است عطایی  سکان هدایت تیم متین ورامین را در طول مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور در دست داشته باشد، البته این خبر هنوز از سوی مدیر عامل باشگاه متین ورامین تأیید و رسانه ای نشده است.

بهروز عطایی با تأیید خبر پیوستنش به متین ورامین در نامه ای از هواداران کاله خداحافظی کرده و از تلاشش برای موفقیت متین در لیگ امسال خبر داده است. در بخشی از این نامه آمده است که بیش از شش سال از اولین روزی که بنا شد با تیم کاله در لیگ دسته یک قهرمانی کشور شرکت کنم می گذرد و امروز که لحظه جدایی است بر آن شدم تا به رسم ادب متنی را به عنوان خداحافظی در اختیار شما هوادارانی که همیشه یار و یاور من بوده اید قرار دهم.

وی افزوده است: شرایط والیبال کشور و شهر ما به گونه ای رقم خورد که امسال کاله را ترک کنم و تیم متین ورامین را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کنم و با این توصیف و در نهایت آرامش از امروز همه تلاش خود را برای موفقیت تیم متین به کار می گیرم و خود را در این مسیر نیازمند همیاری شما می بینم.

این درحالیست که بازیکنان مطرح و ملی پوش متین ورامین که سال گذشته به عنوان ارکان اصلی موفقیت این تیم محسوب می شوند، با عقد قراردادهایی به سایر تیم های لیگ برتری پیوستند و این کار را برای سرمربی آینده متین سخت و دشوار می کند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.