خانه » اخبار و رویدادها » صحبت های امیر غفور، کشاورزی و مربیان دو تیم بعد از برد متین مقابل نوین کشاورز

صحبت های امیر غفور، کشاورزی و مربیان دو تیم بعد از برد متین مقابل نوین کشاورز

http://asrupload.ir/varamincity/tasavir/93/09/matin-novin-93-09-19-www-varamincity-com-(6).jpg

امیر غفور پس از برتری قاطع تیم متین ورامین مقابل نوین کشاورز در هفته ششم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه اولین سالیست که خارج از کاشان به والیبال خود ادامه می دهد اظهار داشت: من اولین سالی است که خارج از کاشان به والیبال خود ادامه می دهم اما حقیقتا در شهر ورامین احساس غربت نمی کنم.

بازیکن ملی پوش و پرآوازه متین ورامین با اشاره به بازی تیم متین مقابل نوین کشاورز افزود: تیم نوین کشاورز تیم خوب و باانگیزه ای است اما بازیکنان متین اجازه بازی به آنان را ندادند که در این زمینه هواداران به ما کمک بسیاری کردند.

عدم هماهنگی علت دو باخت متین در بازی های گذشته بود

غفور این پیروزی را برای تیم متین روحیه بخش دانست و ادامه داد: تیم متین ورامین با این پیروزی روحیه دوچندان گرفت و خود را برای نیم فصل آماده می کند تا در این مدت نقاط ضعف خود را برطرف کرده و با قدرت در دور برگشت رقابت ها حاضر شود.

بازیکن باتجربه و محوری متین ورامین علت دو باخت گذشته تیم متین ورامین را عدم هماهنگی دانست و بیان داشت: در ابتدای فصل جدید لیگ برتر، بازیکنان متین از هماهنگی لازم با یکدیگر برخوردار نبودند و علیرغم پیروزی امشب مقابل نوین کشاورز نیز باید توجه داشت که این تنها ۷۰ درصد توانایی های متین بود.

متین اهداف بزرگی دارد/ بر اساس پیش بینی ها عمل کرده ایم

وی تأکید کرد: هرچه بازی های بیشتری انجام شود و بازی ها جلو برود، بازیکنان متین با یکدیگر هماهنگ تر شده و بازی های بهتری را به نمایش خواهند گذاشت.

غفور نتایج تیم متین در دور رفت مسابقات را قابل قبول عنوان کرد و افزود: با توجه به سرمایه گذاری باشگاه متین در این فصل، نتایج بدی را در دور رفت کسب نکردیم البته باید توجه داشت که هدف تیم متین بسیار بزرگ تر از این است اما به اهداف از پیش تعیین شده رسیده ایم.

http://asrupload.ir/varamincity/tasavir/93/09/matin-novin-93-09-19-www-varamincity-com-(27).jpg

آرش کشاورزی پس از برتری متین ورامین در آخرین دیدار دور رفت مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال مقابل نوین کشاورز با اشاره به بازی خوب شاگردان عطائی در این دیدار اظهار داشت: دیدار متین ورامین و نوین کشاورز دیدار جذاب و خوبی بود.

بازیکن تیم متین ورامین افزود: تیم نوین کشاورز از تیم های خوب و قدرتمند گروه دوم لیگ برتر والیبال است و از بازیکنان جوان و باانگیزه ای در ترکیب خود سود می برد.

وی با اشاره به باخت تیم متین مقابل شهرداری ارومیه و وزارت دفاع ادامه داد: تیم متین در مقابل شهرداری ارومیه و وزارت دفاع نتایج ضعیفی را کسب کرده بود به همین خاطر تلاش کردیم تا بازی آخر دور رفت مرحله مقدماتی را با پیروزی پشت سر بگذاریم و جایگاه بهتری را در گروه دوم رقابت ها از آن خود کنیم.

حضور هواداران ورامینی انرژی مضاعفی به من می دهد

ملی پوش سابق تیم متین ورامین با اشاره به علاقه خود به حضور مجدد در تیم ملی والیبال ایران گفت: امیدوارم در این فصل از رقابت های لیگ برتر، بازی های خوبی را از خود به نمایش بگذارم و توجه کواچ سرمربی تیم ملی را به خود جلب کرده و به تیم ملی دعوت شوم.

این بازیکن با استعداد با اشاره به شور و حرارات والیبال در شهر ورامین گفت: مردم ورامین با تمام وجود متین را دوست دارند و علاقه  و تعصب خاصی به شهرشان دارند.

وی متذکر شد: من تا قبل از پیوستن به متین در پیکان بازی می کردم و اکثر دیدارها با تعداد کمی از تماشاگران برگزار می شد اما در تیم متین ورامین با حضور هواداران و تماشاگران پرشورش، انرژی دو چندانی را کسب می کنم. گفتنی است هفته ششم لیگ برتر والیبال جام باشگاه های کشور در حالی در شهرهای مختلف پیگیری شد که در یکی از حساس ترین و جذاب ترین دیدارهای این هفته، تیم متین ورامین توانست در زمین خود تیم جوان و با انگیزه نوین کشاورز را شکست داده و خط و نشان جدی برای سایر حریفان گروه دوم لیگ برتر والیبال بکشد.

http://asrupload.ir/varamincity/tasavir/93/09/matin-novin-93-09-19-www-varamincity-com-(5).jpg

بهروز عطائی پس از برتری تیم متین ورامین مقابل نوین کشاورز تهران با ابراز خرسندی از عملکرد تیمش در این دیدار در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تیم متین ورامین در این دیدار توانست انسجام تیم خود را به خوبی حفظ کند.

سرمربی تیم متین ورامین افزود: تیم متین ورامین از بازیکنان باتجربه تری نسبت به نوین کشاورز برخوردار است و به همین میزان نیز توانمندی تیم ما از تیم مقابل بیشتر  بود و بدین ترتیب تجربه بازیکنان بزرگ سبب شد تا متین در این بازی به برتری دست یابد.

وی با اشاره به این که متین ورامین در طول این بازی بر روند مسابقه مسلط بود ادامه داد: نوین کشاورز از تیم های خوب گروه دوم لیگ برتر است که به دور بعد رقابت ها صعود خواهد کرد و کارنامه مسعود آرمات سرمربی این تیم این نکته را به اثبات می رساند.

عطائی با تقدیر از تشویق بی امان هواداران ورامینی متذکر شد: قسمت اعظمی از موفقیت های متین ورامین مدیون هواداران و تماشاگران این تیم است که با حمایت های خود سبب می شوند تا انسجام تیم ما حفظ گردد.

سرمربی سابق تیم کاله آمل با اشاره به نتایج ضعیف متین در مقابل شهرداری ارومیه و وزارت دفاع گفت: تیم متین در مقابل شهرداری ارومیه و وزارت دفاع عملکرد مناسبی را نداشت اما با حمایت های مجموعه باشگاه و تلاش بازیکنان در دو بازی گذشته به پیروزی های خوبی دست پیدا کرده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت ساخت یک ورزشگاه خوب در شأن هواداران پرشور ورامینی تأکید کرد: مردم شهرستان ورامین، والیبال را دوست دارند و حقیقتا ساخت یک ورزشگاه بزرگ تر برای مردم این دیار لازم است تا از دیدن والیبال لذت بیشتری ببرند که امیدوارم این موضوع از سوی مسئولان اجرایی شود.

http://asrupload.ir/varamincity/tasavir/93/09/matin-novin-93-09-19-www-varamincity-com-(25).jpg

مسعود آرمات پس از پایان بازی و در جمع خبرنگاران با اشاره به بازی امروز مقابل متین ورامین اظهار داشت: در مجموع بازی خوبی از سوی دو تیم برگزار شد و ما از قبل هم می دانستیم که بازی سخت و دشواری را مقابل متین خواهیم داشت.

تیم متین ورامین از چندین بازیکن ملی پوش استفاده می کند

سرمربی نوین کشاورز تهران افزود: تیم متین ورامین از چندین بازیکن ملی پوش و باتجربه در ترکیب خود استفاده می کرد و برخی مسائل حاشیه ای سبب شد تا تمرکز تیم ما در برخی از زمان های بازی از بین برود.

وی با تحسین بازی تیم متین ورامین مقابل نوین کشاورز ادامه داد: بنده به ورامینی ها تبریک می گویم که تیم آماده ای را با حضور سرمربی خوبی تشکیل داده اند و از اشتباهات تیم ما نهایت استفاده را برده و سه امتیاز بازی را کسب کردند.

نوین کشاورز به مرحله بعدی لیگ برتر صعود می کند

آرمات با اشاره به اشتباهات تیم نوین کشاورز در این دیدار گفت: تیم نوین کشاورز در این دیدار اشتباهاتی را انجام داد و همین موضوع سبب شد تا شیرازه تیم از دستمان بیرون رود و در طرف مقابل نیز متین ورامین با تمام قدرت بازی را اداره کرد و همین موضوع روحیه جنگندگی تیم نوین کشاورز را کاهش داد.

سرمربی تیم نوین کشاورز در پاسخ به این سوال که آیا تیمش به مرحله دوم لیگ برتر والیبال صعود می کند تأکید کرد: تیم نوین کشاورز ۱۰۰ درصد به مرحله بعدی رقابت های لیگ برتر صعود خواهد کرد.

منبع: مهر

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.