خانه » اخبار و رویدادها » نرم افزار بانک سپاس در فرمانداری ورامین تولید شد

نرم افزار بانک سپاس در فرمانداری ورامین تولید شد

126

به گزارش ورامین سیتی به نقل از روابط عمومی فرمانداری ورامین، حامد رستمی مسئول روابط عمومی فرمانداری شهرستان ورامین گفت : یکی از وظایف روابط عمومی ها در برگزاری همایش های تخصصی و یا عمومی و یا مراسم تقدیر از برجستگان هر منطقه ، تهیه تقدیر نامه مربوط به آن همایش است که این امر در برخی از موارد به چالشی برای افراد تبدیل می شود.

وی افزود : روابط عمومی فرمانداری ورامین به عنوان رئیس شورای روابط عمومی شهرستان در راستای دست یابی مسوولین روابط عمومی به اطلاعات روز و فناوری های نوین اقدام به تهیه و تولید نرم افزار جامعی به عنوان بانک سپاس نموده که در این نرم افزار بیش از یک هزار نسخه از انواع تقدیر نامه ها ، نامه های اداری و تشویق نامه ها جمع آوری گردیده است.

وی اظهار داشت :مسوولین روابط عمومی می توانند با در اختیار داشتن این نرم افزار به تقدیر نامه ، دعوت نامه ، لوح سپاس ، ابلاغ انتصاب ها و سایر ملزومات دست یافته و تغییرات مورد نیاز خود را در آن اعمال نماید .

رستمی همچنین از طراحی نرم افزار جام سرمشق های زندگی شامل آثار خوشنویسی آیات قرآن کریم که در سخنرانی های مقام معظم رهبری به کرات استفاده شده خبر داد .

وی افزود : این آثار توسط هنرمند جوان شهرستان ورامین سیدمحمد زاهدی به رشته تحریر در آمده تا مسوولین روابط عمومی در طراحی بنرهای مناسبتی بتوانند از این آثار استفاده نمایند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.