خانه » اخبار و رویدادها » اجتماعی » مشاور فرماندار ورامین در امور ایثارگران منصوب شد

مشاور فرماندار ورامین در امور ایثارگران منصوب شد

13940329000078_PhotoA

محسن خوانساری طی حکمی حامد رستمی را به‌عنوان مشاور فرماندار در امور ایثارگران منصوب کرد.

حامد رستمی طی این حکم از سوی فرماندار شهرستان ورامین با حفظ سمت مدیر روابط‌عمومی به سمت مشاور فرماندار در امور ایثارگران فرمانداری شهرستان ورامین نیز منصوب شد.

محسن خوانساری، فرماندار شهرستان ورامین پنج‌شنبه شب در مراسم معارفه حامد رستمی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: خدمت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران جدا از اینکه امروز برای مسئولین یک وظیفه تلقی می‌شود نوعی عبادت و فرصت خدمت به این عزیزان نیز هست.

وی گفت: امروز استکبار جهانی از وجود فرهنگ ایثار و شهادت در میان مسلمانان می‌ترسد و به همین دلیل ترویج فرهنگ شهادت و بیان راه و هدف شهدا در دفاع از کیان اسلام و ایران بسیار مهم است.

فرماندار شهرستان ورامین تصریح کرد: استفاده از نیروهای خلاق، جوان و مرتبط با خانواده شهدا می‌تواند مسیر خدمت به خانواده شهدا را بهتر فراهم کند.

وحدت و حمایت مردم از نظام و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یک اصل است

حامد رستمی، مشاور فرماندار ورامین در امور ایثارگران نیز طی سخنانی در این مراسم اظهار کرد: وحدت، اتحاد و حمایت مردم از  نظام مقدس جمهوری اسلامی و ترویج فرهنگ شهادت باید به‌عنوان یک اصل قرار بگیرد و در تمام دستگاه‌ها باید به  ترویج فرهنگ ایثار و شهادت توجه لازم شود.

وی با اشاره به تشییع با شکوه شهدای غواص و گمنام در تهران گفت: امروز وقتی نسل جوان که دفاع مقدس را درک نکرده در مراسم‌های مرتبط با شهدا حضور پیدا می‌کند و به‌دنبال راه شهدا و مکتب آن‌ها می‌رود ما نیز وظیفه داریم زمینه ترویج هرچه بیشتر فرهنگ شهادت و سیره عملی آن‌ها را آماده کنیم.

مدیر روابط‌ عمومی فرمانداری شهرستان ورامین تاکید کرد: امیدوارم مجموعه فرمانداری ورامین بتواند با همکاری اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران و سایر دستگاه‌های اجرایی، موانع خدمت‌رسانی به یادگاران هشت سال دفاع مقدس و خانواده شهدا را رفع کند.

رستمی در پایان خاطرنشان کرد: پیگیری مستمر امور ایثارگران و ارائه مشاوره‌های لازم به نهادهای مربوطه و مجموعه فرمانداری به‌منظور حفظ شان و کرامت این عزیزان، فقط با ارتباط پایدار با خانواده شهدا امکان‌پذیر است به همین دلیل، نقش امور ایثارگران می‌تواند بسیار پررنگ باشد.

متن حکم انتصاب مشاور جدید فرماندار ورامین

به گزارش فارس، در بخشی از حکم مشاور جدید فرماندار شهرستان ورامین در امور ایثارگران آمده است: نظر به تجربه و تعهد جنابعالی در زمینه‌های اجرایی به‌ موجب این حکم به سمت مشاور امور ایثارگران فرمانداری ورامین منصوب می‌شوید.

فرماندار شهرستان ورامین در این حکم تاکید کرد: امید است با اتکال به خداوند متعال و در سایه رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و سیاست‌های متعالی دولت تدبیر و امید در خدمت‌رسانی به ایثارگران هشت سال دفاع مقدس موفق و مؤید باشید.

گفتنی است، کارشناس ساختمانی فرمانداری، مسئول رفاهی و عضو روابط‌ عمومی فرمانداری و مدیر روابط‌ عمومی فرمانداری ورامین از جمله سوابق اجرایی است که در کارنامه حامد رستمی دیده می‌شود.

۳ نظر

  1. جای سوال است که چرا یکدفعه همه مسئولیت های آقای … از وی گرفته شد؟ از او که چندین سال مشاور ایثارگران بود نامی برده نشده؟

  2. جای سوال است که چرا یکدفعه همه مسئولیت های آقای … از وی گرفته شد؟ از او که چندین سال مشاور ایثارگران بود نامی برده نشده؟ هیچ دوست و خبرنگاری نیز به دنبال این موضوع نبوده است؟ واقعا به نظرم حیف است که این عزیزان اینگونه کنار گذاشته شوند. متاسفم.

  3. متاسفانه یکی از ضعفهایی که توی خیلی از ادارات دیده میشه عدم توجه به تواناییها و تجارب افراده و معیار برای انتصاب ها فقط باند بازیها و مهره چینی های سیاسی شده!
    یه کاری کردن که یکی مثل آقای … با این همه سابقه و تجربه اصلا خبری ازش نیست

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.