خانه » اخبار و رویدادها » اردیبهشت تئاتر شهرستان ورامین آغاز شد

اردیبهشت تئاتر شهرستان ورامین آغاز شد

 

ˈجعفر کاظمیˈ گفت : اجرای اردیبهشت تئاتر شهرستان ورامین در راستای ارتقاء سطح فرهنگ عمومی و شناسایی استعدادهای هنری شهرستان در زمینه تئاتر و هنر نمایش اجرا می شود.

وی اظهارکرد:در این جشنواره گروه هنری قاصدک و انجمن هنرهای نمایشی پیشوا با نمایش های پلاک آبی ،شخصیت و نویسنده دراین جشنواره شرکت می کند.

به گفته وی این نمایش ها همه روزی برای علاقمندان به روی صحنه می رود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین گفت: نمایش های گروه قاصدک به نویسندگی علیرضا اردستانی و کارگردانی محسن ابراهیمی، سَلب به نویسندگی و کارگردانی مهدی حقیقت خواه، نمایش های نویسنده ، موضوع و شخصیت به نویسندگی رحمت امینی و کارگردانی علیرضا امینی از انجمن هنرهای نمایشی ورامین و نمایش خیابانی پلاک های آبی به نویسندگی و کارگردانی روح الله سنایی کاری از انجمن هنرهای نمایشی پیشوا، تا سی ام اردیبهشت ماه در فرهنگسرای رازی و بوستان های شهرستان پیشوا اجرا می شوند.

وی افزود: این همایش به مناسبت اردیبهشت تئاتر همه ساله با همکاری و مدیریت حسین شفیعی و اعضای انجمن هنرهای نمایشی شهرستان ورامین برگزار می شود.

کاظمی گفت:با توجه با توافق صورت گرفته میان انجمن هنرهای نمایشی این جشنواره به صورت مشترک در شهرستان های ورامین و پیشوا برگزار می شود.

وی افزود:مراسم تقدیر از فعالان و پیشکسوتان عرصه نمایش شهرستان های ورامین و پیشوا یازدهم اردیبهشت در فرهنگسرای رازی برگزار می شود.

irna

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.