خانه » اخبار و رویدادها » کوثری: سپاه دارای ساختار و تعاریف خاصی است و برای شهرستان های استان تهران سپاه سید الشهدا راه اندازی شده

کوثری: سپاه دارای ساختار و تعاریف خاصی است و برای شهرستان های استان تهران سپاه سید الشهدا راه اندازی شده

IMG00291614

به گزارش ورامین سیتی به نقل از مهر، شامگاه پنج شنبه در حاشیه سفر سردار کوثری نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی و از فرماندهان باسابقه جنگ تحمیلی به ورامین، در نشستی مشکلات و دغدغه های مسئولان دیار ۱۵ خرداد مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست که آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه، سید حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی، حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت و سرهنگ داود اصغری فرمانده سپاه ورامین حضور داشتند، بر بهبود روند خدمت رسانی به مردم این منطقه تأکید شد.

برای تشکیل استان خرداد رایزنی های متعددی صورت گرفته است

در این جلسه دکتر سید حسین نقوی حسینی با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در شهرستان ورامین اظهار داشت: با پیگیری های صورت گرفته و تلاش مسئولان شهرستان، بیش از ۱۴ اداره و نهاد در ورامین به  سطح استان و جنوبشرق ارتقا پیدا کرده اند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: مسئولان شهرستان ورامین برای تحقق خواسته های مردم  و بهبود خدمت رسانی به ورامین، خواستار تشکیل استان خرداد هستند و در این زمینه رایزنی ها و مکاتبات زیادی با مسئولان و مدیران ارشد کشور صورت گرفته است.

وی ادامه داد: امروز شهرستان های جنوبشرق استان تهران از برخی استان های کشور جمعیت بیشتری را دارند به همین خاطر باید زمینه و امکانات لازم برای خدمت رسانی بهتر به شهروندان متدین و انقلابی این دیار فراهم شود.

جنوبشرق استان تهران دارای بیش از دو میلیون نفر جمعیت است

در ادامه این نشست حجت الاسلام سید محسن محمودی با اشاره به استقرار فرماندهی نیروی انتظامی شرق استان تهران در ورامین اظهار داشت: امروز جنوبشرق استان تهران دارای بیش از دو میلیون نفر جمعیت است به همین خاطر برخی ارگان ها و دستگاه ها برای بهبود خدمت رسانی به مردم، زمینه تأسیس ادارات کل در این مناطق را فراهم می کنند.

امام جمعه موقت ورامین افزود: از زمانی که نیروی انتظامی شرق استان تهران در ورامین مستقر شده است، احساس امنیت در مردم این منطقه افزایش پیدا کرده و این نیرو توانسته عملکرد مناسبی را در مبارزه با مواد مخدر و جرائم عمومی ثبت کند.

وی ادامه داد: در بحث های فرهنگی نیز ورامین دارای قابلیت ها و توانمندی های فراوانی است به همین خاطر از مدت ها قبل، مسئولان شهرستان خواستار تشکیل سپاه پاسداران جنوبشرق استان تهران با محوریت ورامین شده اند تا زمینه خدمت رسانی بهتر فرهنگی به مردم فراهم شود.

محمودی اضافه کرد: اکنون و به صورت روزانه هزاران سفر از منطقه جنوبشرق استان تهران به پایتخت انجام می شود به همین خاطر باید مسئولان برای حل این مشکل، امکانات و شرایط بهتری را برای مردم  این مناطق فراهم کنند.

سپاه دارای ساختار و تعاریف خاصی است

در ادامه این نشست سردار محمد کوثری نیز با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در شهرستان ورامین اظهار داشت: نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی با جدیت در حال پیگیری تشکیل استان در ورامین هستندو در این رابطه با مسئولان زیادی رایزنی کردند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی و از فرماندهان باسابقه جنگ تحمیلی در پاسخ به درخواست مسئولان شهرستان در زمینه تشکیل سپاه جنوبشرق استان تهران گفت: موضوع تشکیل سپاه جنوبشرق استان تهران را منتقل می کنم.

وی گفت: سپاه دارای ساختار و تعاریف خاصی است و برای شهرستان های استان تهران سپاه سید الشهدا راه اندازی شده و بعید به نظر می رسد که سپاه جدیدی در این منطقه تشکیل شود اما بنده دغدغه ها و خواسته های مسئولان شهرستان را به مقامات مسئول خواهم رساند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.