خانه » اخبار و رویدادها » اجتماعی » سردار محمد کوثری سخنران مراسم بزرگداشت شهید جعفری منش

سردار محمد کوثری سخنران مراسم بزرگداشت شهید جعفری منش

50549

امام جمعه موقت ورامین از برگزاری مراسم بزرگداشت شهید جعفری منش با حضور سردار محمد کوثری نماینده مردم تهران در مجلس و فرمانده سابق لشکر ۲۷ محمد رسول الله(ص) خبر داد.

به گزارش ورامین سیتی به نقل ازمهر ، حجت الاسلام سید محسن محمودی اظهار داشت: مراسم بزرگداشت شهید محمد جعفری منش از طرف امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین روز پنج شنبه پس از اقامه نماز مغرب و عشا در مصلی صاحب الزمان(عج) شهرستان با حضور اقشار و طبقات مختلف مردم برگزار می شود.

امام جمعه موقت ورامین افزود: با رایزنی های صورت گرفته سردار محمد کوثری از یادگاران هشت سال دفاع مقدس و نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی به عنوان سخنران این مراسم به ورامین سفر خواهد کرد.

وی ادامه داد: سردار کوثری فرماندهی لشکر ۲۷ محمد رسول الله را در جنگ تحمیلی بر عهده داشت و شهید جعفری منش نیز یکی از بسیجیان و اعضای این لشکر محسوب می شد به همین خاطر تلاش شده است تا در این مراسم ابعاد مختلف شخصیتی این شهید بزرگوار برای مردم بازگو شود.

محمودی اضافه کرد: البته این مراسم به یاد ۱۴۰۰ شهید شهرستان و با محوریت شهید محمد جعفری منش برگزار و خانواده معظم شهدا و ایثارگران، همرزمان شهید جعفری منش، مسئولان، روحانیون و ائمه جماعات و اقشار مختلف مردم حضور خواهند داشت.

این مسئول تأکید کرد: حضور حماسی مردم ورامین در مراسم تشییع و ختم شهید جعفری منش نشان داد که مردم دیار ۱۵ خرداد هیچگاه اسطوره های خود را به فراموشی نمی سپارند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.