خانه » اخبار و رویدادها » اجتماعی » رئیس بنیاد شهید کشور: شهید جعفری منش سزاوار شهادت و رسیدن به این مرتبه والا بود

رئیس بنیاد شهید کشور: شهید جعفری منش سزاوار شهادت و رسیدن به این مرتبه والا بود

shahidi

رئیس و نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: وصال عاشقانه جانباز شهید محمد جعفری منش مبارک باد که حقیقتا وی بایسته و سزاوار این مرتبه والا بود.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از مهر، حجت الاسلام سید محمد علی شهیدی محلاتی صبح امروز با ارسال پیامی به دفتر امام جمعه ورامین با اشاره به شهادت یکی دیگر از جانبازان مخلص دفاع مقدس اظهار داشت: برخی با قافله شهادت راهی دیار معشوق شدند و برخی در رکاب امام صبر در کوچه های پرفراز و نشیب روزگار به جانبازی در میان زینبیان، رسالت ایثارگری یافتند.

این مسئول افزود: قدم های جانبازان هیچگاه زمینگیر خاک نبوده است و این اجر مجاهدت هایشان بوده که کالبد رنجور و روح پرتمنایشان را به برادر و همرزمان شهیدشان واصل می کند.

وی با اشاره به جایگاه شخصیتی شهید محمد جعفری منش ادامه داد: وصال عاشقانه جانباز شهید محمد جعفری منش مبارک باد که حقیقتا وی بایسته و سزاوار این مرتبه والا بود.

رئیس و نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور اضافه کرد: صبر جمیل و تسلی خاطر بازماندگان و علو درجات آن جانباز شهید معزز را از بارگاه ایزد منان خواستارم و انشاءالله راه و منش شهدا در زندگی همه ما ساری و جاری باشد.

گفتنی است شهید جعفری منش ظهر روز گذشته بر اثر شدت درد و عفونت خونی باقی مانده از هشت سال جنگ تحمیلی جان به جان آفرین تسلیم کرده و به همرزمان شهیدش پیوست، سمت چپ بدن این جانباز شهید لمس بود، چشم چپش تخلیه شده و کام مصنوعی داشت، جعفری منش ناچار بود گاه و بیگاه تشنج حاصل از مجروحیت را تحمل کند و چندین بار نیز تحت عمل جراحی از ناحیه لگن قرار گرفته بود،دیالیز کلیه ها، قطع پای راست از زانو و موج گرفتگی شدید از  دیگر یادگارهای هشت سال دفاع مقدس بر بدن این شهید بزرگوار بود.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.