خانه » اخبار و رویدادها » رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران ورامین معرفی شد

رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران ورامین معرفی شد

امیر پورجوادی بعدازظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران ورامین به‌عنوان رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران ورامین معرفی شد.

طی این نشست از زحمات و خدمات عباس برکان، رئیس پیشین بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ورامین نیز به دلیل تلاش‌ها و خدمات وی در طول تصدی این سمت تقدیر به‌عمل آمد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران در مراسم تکریم و معارفه رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران ورامین طی سخنانی اظهار داشت: ایران اسلامی پس از پیروزی انقلاب ۱۷ هزار شهید ترور تقدیم نظام کرد تا ارزش‌های اسلامی در جامعه حاکم شود.

نادر نصیری گفت: خدمت به خانواده معظم شهیدان افتخار بزرگی است که اجر و پاداش آن تنها از سوی خداوند متعال قابل محاسبه است و با ارزش های مادی نمی‌توان آن را جبران کرد.

وی در ادامه افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی پس از پیروزی انقلاب با هزاران توطئه از سوی استکبار جهانی و دشمنان قسم خورده نظام روبرو شد، تهاجم، تهدید، تحریم، کودتا و جنگ تحمیلی از جمله این توطئه‌ها بود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران عنوان کرد: ایران اسلامی برای استقرار بیش از ۱۷ هزار شهید ترور تقدیم اسلام کرد تا ارزش‌های اسلامی در جامعه حاکم شود.

وی گفت: در جریان هشت سال دفاع مقدس بیش از ۱۲ میلیون نفر از مردم ایران با تمام وجود از آرمان‌های انقلاب اسلامی حراست کردند و از این بین ۲۲۰ هزار شهید ، ۵۶۰ هزار جانباز و ۴۳ هزار آزاده تقدیم اسلام شده‌اند.

نصیری تصریح کرد: با تأکید امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب، همه افراد باید با جدیت وارد صحنه‌های اجتماعی و مدیریت مربوط به شهدا شده و با دفاع از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی دین خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی که به واسطه خون هزاران شهید به‌دست آمده حراست کنند.

وی عظمت امروز نظام اسلامی را مرهون ایثارگری شهیدان دانست و خاطرنشان کرد: اگر اکنون دولتمردان ما با اقتدار حرفی برای گفتن در عرصه‌های جهانی دارند به‌دلیل رشادت‌ها و جانفشانی‌های ایثارگران این مرز و بوم است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران افزود: اگر همه امکانات کشور بسیج و از حوزه‌های بین‌المللی هم کمک بگیریم، نمی‌توانیم مشکلات جانبازان قطع نخاعی و اعصاب و روان را برطرف کنیم اما باید با تمام توان و نیرو در جهت خدمت‌رسانی به ایثارگران و خانواده‌های آنان تلاش کرد.

وی تأکیدکرد: فرهنگ ایثار و شهادت باید در زندگی همه ملت ایران ساری و جریان باشد و به‌طور قطع می‌توان از این فرهنگ در ترویج سبک زندگی اسلامی به خوبی بهره گرفت و زمینه گسترش ارزش های اسلامی و انقلابی را فراهم کرد.

نصیری در پایان گفت: هم‌اکنون بنیاد شهید و امور ایثارگران در ۱۵ شهرستان استان تهران فعال است و در این ادارات ۳۲ هزار پرونده تشکیل شده که ۹ هزار پرونده متعلق به شهدا و ۲۱ هزار پرونده مربوط به جانبازان و ایثارگران و آزادگان است.

فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.