خانه » اخبار و رویدادها » بالاخره درصد جانبازی جعفری منش اصلاح شد

بالاخره درصد جانبازی جعفری منش اصلاح شد

مجروحیت جعفری منش از یک ترکش بزرگ توی سرش آغاز شد و هنوز هم عوارض آن پی در پی ادامه دارد، او حالا سمت چپ بدنش لمس شده است، چشم چپش را تخلیه کرده، کام مصنوعی دارد و  مجبور است وقت و بی وقت تشنج حاصل از مجروحیت را تحمل کند و  لگنش چندین بار عمل شده، کلیه‌هایش را از دست داده و دیالیز می‌شود، موج گرفتگی شدید دارد  و پای راستش نیز از زیر زانو قطع شده است و اصلاح درصد جانبازی این مجروح جنگی خواسته تمام مسئولان شهرستان بود.

در روز ۲۲ بهمن حجت الاسلام شهیدی محلاتی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور که به منظور سخنرانی در جمع راهپیمایی کنندگان ورامینی در دیار ۱۵ خرداد حضور پیدا کرده بود، با حضور در منزل شهید زنده ورامین با جانباز محمد جعفری منش دیدار کرد.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران به جانباز جعفری‌منش گفت: دهه مبارک فجر و انقلاب اسلامی محصول زحمات شما است و ما مدیون فداکاری و ایثارگری‌های شما عزیزان هستیم و سلام مقام معظم رهبری را به شما می‌رسانم.

وی در ادامه خطاب به همسر جعفری‌منش گفت: خداوند به شما صبر و استقامت دهد تا ادامه دهنده راه حضرت زینب(س) باشید.

شهیدی اضافه کرد: شما عزیزان در معرض آزمایش الهی هستید و مقتدرانه از این آزمایش بیرون آمده اید، شما فجرآفرین و نقش آفرین در انقلاب اسلامی هستید و به گردن انقلاب اسلامی و مردم حق دارید، خوشا به حال شما که چنین فرزندانی را تقدیم این جامعه کردید و ان شالله خداوند شهیدان شمارا با امام حسین (ع) محشورکند.

رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران با بیان اینکه وظیفه ما خدمت رسانی به جامعه ایثارگر است افزود: ما باید در مسیر شهدا قدم برداریم این شهدا افتخار کشور ما هستند و انقلاب ما مدیون این شهیدان و ایثارگران است.

در این دیدار همسر جانباز جعفری منش و مسئولین شهرستان ورامین با اشاره به مجاهدت ها و تلاش های این جانباز سرافراز دفاع مقدس و تحمل دردها و رنج های بسیار، خواستار اصلاح وضعیت درصد جانبازی وی توسط رییس بنیاد شهید کشور شدند.

مرضیه اصفهانی همسر جانباز جعفری منش پس از این دیدار و در گفتگو با یکی از رسانه ها اظهار داشت: هم اکنون حاج آقای محمودی امام جمعه شهرستان ورامین نامه اصلاح درصد جانبازی همسر بنده را نوشته و از طریق بنیاد شهید شهرستان آن را به دفتر حجت الاسلام شهیدی ارسال کرده است و ما منتظر پیگیری ایشان هستیم و همچنین در مورد مشکل درمانی همسرم هم موضوعاتی مطرح شد، موضوع هزینه داروهایی که بنیاد قبول نمی‌کند و آن را به سپاه سپرده است که حجت الاسلام شهیدی گفتند با اجرای طرح یکسان سازی این مشکل شما هم مرتفع می‌شود، اگرچه ایشان طرح یکسان سازی را به علت کمبود وقتی که برای این دیدار داشتند برای من توضیح ندادند اما امیدواریم رسیدگی لازم صورت بگیرد.

عباس برکان در این زمینه اظهار داشت: بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ورامین چندین سال است که پیگیر اصلاح درصد جانبازی شهید زنده ورامین است و در این زمینه مکاتبات و رایزنی های متعددی نیز صورت گرفت.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران ورامین افزود: با سفر حجت الاسلام شهیدی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور و با مساعدت ایشان بالاخره تلاش های مسئولین نتیجه داد و در صد جانبازی محمد جعفری منش از ۶۵ درصد به ۷۰ درصد افزایش پیدا کرد که این امر موجب خوشحالی تمامی مدیران و فعالان فرهنگی و خانواده معظم شهدا و ایثارگران شد.

mehr

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.